Gå til innhold

Hvilke kaker.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kaker har dere på dåpsdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dåpskaka var bløtekake med marsipanlokk laget som en åpen bok, sjokoladekake og jorbærterte. Ellers hadde vi et stort fruktfat.

Skrevet

Må man ha "dåpskake"? :-/ Hva er i så fall det?

Skrevet

Du kan velge selv om du vil ha dåps-kake, men det vanligste er vel marsipankake...

Skrevet

Vi hadde en stor marsipankake med navnet hans på og datoen. i tillegg hadde vi en sjokoladekake og en vanlig bløtekake.

Gikk ned på høykant:))

Skrevet

Skal jeg servere kaker er ostekake absolutt påkrevet. Min favoritt. Ellers er min søster nøtte- og eggallergiker så det fordrer vel svensk eplepai. Det blir antageligvis også en sjokoladekake skulle jeg tro. Så har vi toppen av bryllupskaka liggende i fryseren og den er det vel tradisjon å fortære ved første dåp også har jeg hørt rykter om.

Skrevet

Verdens beste, kransekake, ostekake og kringle med mandelfyll skal vi ha

Skrevet

finnes faktisk en kake som heter dåpskake....den er bare innemarien god...nøttebunn..vaniljekrem..ja masse godt i den, den MÅ være på kakeborda i våres familie når vi har dåp...! ellers er det bløtkake, marsipankake, sjokoladekake, suksessterte og kransekake som er vanlig hos oss...men var i dåp der de hadde oste-iskake, formakaker, fruktkaker osv..bare fantasien setter grenser!!

Skrevet

Vi skal ha en marsipankake med bilde av frøkna på som dåpskake.. Blir også "svinekam", "verdens beste", sjokoladekake og dajmkake barna. Blir nok bra :-)

Tror jeg skal sjekke ut den dåpskaka det skrives om her... høres veldig god ut!!!

Skrevet

Vi skal ha marsipankake, ostekake, sjokoladekake, kransekake og kringle.

Skrevet

VI HADDE SÅ MYE

FARMORS LEFSER¨

DÅPSKAKE (MARSIPAN)

OPP NED

VERDENS BESTE

OSTE KAKE

SJOKOLADE KAKE

DAIM IS KAKE

KRANSEKAKE

BLØTKAKE M JORDBÆR¨

EN ANNEN BLØTKAKE MED KIWI, DAIM, PASJONSFRUKT MM

NAM NAM.....

Skrevet

På kakebordet hos oss stod det:

Marsipankake

Verdens beste

Nøttekake

Sjokoladekake

Kransekake

Is

Vi hadde altfor mye igjen etter dåpen.

Skrevet

Vi hadde marsipankake, ostekake, sjokoladekake, peanøttkake, iskake og en fromasj. Det ble mye rester...

Skrevet

Vi hadde sjokoladekake, fromasjkake, trøffelkake, suksessterte, tirami su, gulrotkake, dåpskake (marsipankake), fyrstekake, kvæfjordkake (verdens beste kaller noen den) og en til, men kommer ikke på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...