katty Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Dåpskaka var bløtekake med marsipanlokk laget som en åpen bok, sjokoladekake og jorbærterte. Ellers hadde vi et stort fruktfat.
Barba_mamma Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2006 Må man ha "dåpskake"? :-/ Hva er i så fall det?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Du kan velge selv om du vil ha dåps-kake, men det vanligste er vel marsipankake...
brooklyn Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Vi hadde en stor marsipankake med navnet hans på og datoen. i tillegg hadde vi en sjokoladekake og en vanlig bløtekake. Gikk ned på høykant:))
Lumsk Skrevet 27. juli 2006 #6 Skrevet 27. juli 2006 Skal jeg servere kaker er ostekake absolutt påkrevet. Min favoritt. Ellers er min søster nøtte- og eggallergiker så det fordrer vel svensk eplepai. Det blir antageligvis også en sjokoladekake skulle jeg tro. Så har vi toppen av bryllupskaka liggende i fryseren og den er det vel tradisjon å fortære ved første dåp også har jeg hørt rykter om.
Gjest Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Verdens beste, kransekake, ostekake og kringle med mandelfyll skal vi ha
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 finnes faktisk en kake som heter dåpskake....den er bare innemarien god...nøttebunn..vaniljekrem..ja masse godt i den, den MÅ være på kakeborda i våres familie når vi har dåp...! ellers er det bløtkake, marsipankake, sjokoladekake, suksessterte og kransekake som er vanlig hos oss...men var i dåp der de hadde oste-iskake, formakaker, fruktkaker osv..bare fantasien setter grenser!!
Gjest Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Vi skal ha en marsipankake med bilde av frøkna på som dåpskake.. Blir også "svinekam", "verdens beste", sjokoladekake og dajmkake barna. Blir nok bra :-) Tror jeg skal sjekke ut den dåpskaka det skrives om her... høres veldig god ut!!!
m-mamma Skrevet 7. august 2006 #10 Skrevet 7. august 2006 Vi skal ha marsipankake, ostekake, sjokoladekake, kransekake og kringle.
nickoline og supermann Skrevet 9. august 2006 #11 Skrevet 9. august 2006 VI HADDE SÅ MYE FARMORS LEFSER¨ DÅPSKAKE (MARSIPAN) OPP NED VERDENS BESTE OSTE KAKE SJOKOLADE KAKE DAIM IS KAKE KRANSEKAKE BLØTKAKE M JORDBÆR¨ EN ANNEN BLØTKAKE MED KIWI, DAIM, PASJONSFRUKT MM NAM NAM.....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #12 Skrevet 9. august 2006 På kakebordet hos oss stod det: Marsipankake Verdens beste Nøttekake Sjokoladekake Kransekake Is Vi hadde altfor mye igjen etter dåpen.
mams1979+2små Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Vi hadde marsipankake, ostekake, sjokoladekake, peanøttkake, iskake og en fromasj. Det ble mye rester...
Mom2Two Skrevet 11. august 2006 #14 Skrevet 11. august 2006 Vi hadde sjokoladekake, fromasjkake, trøffelkake, suksessterte, tirami su, gulrotkake, dåpskake (marsipankake), fyrstekake, kvæfjordkake (verdens beste kaller noen den) og en til, men kommer ikke på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå