Gå til innhold

Hva skal MME smake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på pakken at man alltid skal smake på NANen før man gir den til barnet. Hva skal man egentlig jakte etter med tunga under prøvesupen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gitt gutten min mme i tillegg til mm lenge, og jeg har ikke smakt... Som du sier, hva skal det smake?

Skrevet

eneste jeg gjør er å sprute litt på hånda for en temp. sjekk. jeg syns ikke det smaker så godt

Skrevet

Den smaker litt søtlig hvis du smaker på den ytterst på tungen. Har ikke smakt på den ferdigblandede i bokser, men den som lages fra pulver er nesten like søt som morsmelk.

Skrevet

Så da kan vi konkludere med at det ikke er vits i å smake på det! Selv om det står på pakken. Men sjekke temperatur skal vi alltid gjøre:)

Kanskje Nestle satser på å få noen nye storkunder. Tenk deg en 90 kgs pappa som er hektet på MME etter et års prøvesmaking...

Skrevet

litt av grunnen til at man skal smake på mme før en gir det til barnet er at man kan smake om man har blandet den feil (for mye pulver/vann) noe som ikke er bra for barnet.. har blandt i for mye pulver et par ganger (ammetåka..ja... ammer også) og da smaker melka veldig mye/kraftig og babyn kan få vondt i magen av den...

er nok litt av grunnen...

Skrevet

Oooopps...har aldri smaket på melka, jeg. Men det har gått bra likevel. Sjekker selvfølgelig alltid tempen...

Skrevet

Det er vel egentlig enklere å telle til tre fire eller fem, enn å smake om MME er passe blandet. Man kan eventuelt bruke kuleramme.

Skrevet

hehe, her var det mye rart!

det er selvfølgelig temperaturen du skal sjekke, intet annet!

Skrevet

men siden du spør;

blod og jern synes nå jeg.

Skrevet

Når det gjelder disse ferdigblandede boksene så kan det være kjekt å smake på for å være sikker på at det faktisk er mme og ikke noe annet som bare ligner i farge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...