*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Skikkelig knall!!!! Ble vekka TIDLIG i går med 11jenter på rommet. Etter en nydelig frokost fikk jeg første rebusgåte. Skulle sykle til en strand 2km herfra med brudeslør, blikkbokser og skilt (nesten gift). Neste post fikk jeg der. Ble ikledd nonnedrakt og skulle til Asker sentrum å spørre etter Penis-atlaset i bokhandelen. De hadde selvfølgelig instruert dama til å si HÆ hele tiden, så til slutt sto jeg nesten og skrek tittelen. Inni lå en ny post. Toget til Drammen hvor vi begynte å pilse. Kjørte ut til hytta til en venninne. HEr var det kajakk konkurranse. Jeg har aldri prøvd før, så i danskebåtbølger ble det utfordrende ja. Men overlevde! Masse moro og drikke utover kvelden. Har en tulle på 3mnd, så jeg har ikke drukket på ett år. Kjente det GODT ja! I dag bar det til Holmsbu Spa for bading og massasje av en rå-kjekk svenske! Digg! Perfekt helg!!!! Savnet datteren min veldig da, så var godt å komme hjem og!
Dubbe Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Nei, så utrolig bra program!!!! Flott forlover!! Blir drukket ut til helgen jeg.. gleder og gruer meg litt også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå