To små, med øyne blå :-) Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Er det vanlig at foreldrene holder tale i dåpen?
Barba_mamma Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har vært i 6 barnedåper og ingen av gangene har foreldrene (4 ulike par) holdt taler. Men det er sikkert koselig om du vil det. I den ene holdt farmoren en tale og hadde laget en sang. Jeg synes ikke det er nødv. da.
Mor til et enebarn Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Vi holdt ikke noe tale, men pappan ønsket alle velkommen, og takket for gavene... også hadde tanta ordnet sang, det var kjempe koselig.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2006 Takk for svar Da får vi se hva vi gjør..!
brooklyn Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 ikke vi heller. og heller ingen sang. Vi ønsket velkommen til bords, det var det.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Det er ganske vanlig med både sanger og taler i barnedåp/navnefest. Her er en super link til en som faktisk er barnepleier: www.sangogtalehjelpen.no
firemerkersmør Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 Vi skal ha en navnefest i egen regi, ikke HEF. Da synes jeg det er hyggelig med noen høytidelige innslag, så en av oss skal ha tale. har også sagt til de som har spurt at det er koselig hvis de vil ha en sang eller tale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå