Gå til innhold

Tale i dåpen?


To små, med øyne blå :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at foreldrene holder tale i dåpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i 6 barnedåper og ingen av gangene har foreldrene (4 ulike par) holdt taler. Men det er sikkert koselig om du vil det. I den ene holdt farmoren en tale og hadde laget en sang. Jeg synes ikke det er nødv. da.

Skrevet

Vi holdt ikke noe tale, men pappan ønsket alle velkommen, og takket for gavene... også hadde tanta ordnet sang, det var kjempe koselig.

Skrevet

Takk for svar :) Da får vi se hva vi gjør..!

Skrevet

ikke vi heller. og heller ingen sang. Vi ønsket velkommen til bords, det var det.

  • 1 måned senere...
Skrevet

Det er ganske vanlig med både sanger og taler i barnedåp/navnefest.

Her er en super link til en som faktisk er barnepleier:

 

www.sangogtalehjelpen.no

 

 

Skrevet

Vi skal ha en navnefest i egen regi, ikke HEF. Da synes jeg det er hyggelig med noen høytidelige innslag, så en av oss skal ha tale. har også sagt til de som har spurt at det er koselig hvis de vil ha en sang eller tale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...