Gå til innhold

Teit spørsmål, men må bare spør;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg har tenkt å gifte oss neste sommer... Jeg halvgruer meg litt, pga dårlige familieforhold, og vi har snakket om å reise til Las Vegas, ha det gøy og gjøre alt fort å gæli.. Men da lurer jeg på...? får man bryllupsgaver for det...? hadde dere gitt om det var ett vennepar av dere som reiste bort å giftet seg..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... du vil ha gaver eller? Jeg ville nok kjøpt gave til nære venner selvom de reiste bort. Man kan jo ha en liten fest hjemme etterpå med bare venner - da blir det litt mer naturlig. Bare så det er sagt så "lønner " det seg ikke å gifte seg i forhold til gaver. Det koster mye mer å holde et bryllup!

Skrevet

Man gifter seg vel ikke for gaver, så spiller det noen rolle? Men; ja, jeg ville kjøpt. Men ikke like dyr som om jeg var invitert til bryllupet.

Skrevet

vet du kjære anonym at vårt bryllup kom seg på nærmere 50 000. vi fikk 38 000 i pengegaver den dagen, mener det bidro sterkt til festen! så for oss lønte deg seg iallefall. Men selvsagt dersom en ikke har noen kontakter og betaler bare det dyreste så blir det fort 100 000!

Skrevet

Vi giftet oss i Las Vegas i fjor alene og har fått mange gaver. Både fra familie, venner, slekt og gode naboer:-) Anbefaler virkelig å gifte seg i Las Vegas, en opplevelse du sent vil glemme:-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...