Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Jeg legger på meg???!!! snuppa er tre måneder nå...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Det er vel ikke bare ammingen alene. Kosten har nok litt å si også...
The riddler Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 jenta mi er snart 6 måneder og ammingen har tatt 30 kilo,hjalp på meg..
Ranveig R Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Det er ikkje alle som opplever at amminga fungerer som slankekur nei. Og du som seier at kosten har noko å seie; Ja, det er klart det at ein ikkje går ned i vekt om ein proppar i seg snop dagen lang, men det er ikkje alle som går ned i vekt sjølv om dei ikkje et snop. Hos enkelte virkar det som om kroppen prøver å lagre så mykje energi som mulig. Eg gjekk pent og pynteleg opp i vekt eg og etter fødselen. Åt lite usunn mat, men for få og for store måltid. Bekkentrøbbel gjorde og sitt til at eg ikkje kunne bevege meg noko særelg. Etter 8 mnd vog eg 3kg meir enn eg gjorde dagen før eg fødde. Ikkje noko kjekt nei. Begynte på Grete Roede då, og har gått ned ca 1/2kg i veka (akkurat passe når ein ammar). Trur ikkje kroppen min kjem til å gje frå seg eit einaste gram "frivillig" før eg sluttar å amme...
-Bobsi Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Jeg gikk også opp etter fødselen. Innen 6mnd hadde jeg lagt på meg 3 kg. Jeg var alltid veldig sulten, men spiste ikke så mye usunn mat, og trente i tillegg. Virket som om kroppen ville spare på det den hadde. Så nå er det skjerpings her....
*ulvemor* Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 jeg gikk ned alle de atten kg på de første to mnd, så amminga hjalp her ja.. men har hørt om mange fler det ikke har hjulpet på, men som derimot har rast ned i vekt ved ammeslutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå