blomst25 Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har hatt det så koselig de gangene jeg har vært her inne! Men jeg kom til å tenke på at jeg ikke har barn, og jeg har heller ikke sett noen andre her inne som ikke har barn. Så jeg burde vel egentlig ikke være her inne. Men jeg merker mer og mer at jeg vil ha barn. Jeg ville det da jeg laget en profil her inne... Men mere nå enn før. Mere bestemt, lengre inn i beinmargen... Men hva kan jeg gjøre med det....... Vi (samboeren min og jeg) er enige om å vente til vi bor større enn på disse 35 kvadratmeterene... Og vi er enige om å vente til etter jeg har stått hvit brud.. Og jeg må vente til jeg har jobbet litt lengre i den nye jobben min. Kan jo ikke søke barselpermisjon så tidlig. Men hvor lenge må jeg vente før jeg kan få en liten del av meg selv i armene mine? Noen dager blir jeg bare helt matt av lengsel! Og det at mamma kom hjem fra ferie og hentet begge kattene hennes...det gjorde det ikke noe bedere. Jeg har en egen katt, Charlie og han var bebieb min...men han liker å sove alene nå...og er ute resten av tiden. Men den ene katten til mamma, Spidy, han er redd for å gå ut. Han sover inntil meg hvis jeg vil. Han koser på sofaen, ligger som en bebi i armene mine... Og nå er han ikke her mere. Å ha alle de tre kattene å stelle for gjorde lengselen litt lettere. De fyllte alle tre et rom i hjertet mitt som min samboer ikke kan fylle. Det høres sikkert helt fjernt ut.....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Ta en titt på Barn i magen.. der er det under debatter om de som ønsker barn, de som prøver... osv osv...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Det vil alltid finnes faktorer som gjør det lurt å vente med å få barn. Ingen tidspunkt er "perfekte". Hvis begge virkelig vil detk, hadde jeg begynt å prøve nå, hvis jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå