Gjest Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 kom igjen!1 gi meg vondt.. hehe.. nå kan baby bare se å komme seg ut av den digre magen min synes jeg!! er lei og vil holde han, se hvordan han ser ut og hv ahan skal hete! vi har to navn vi sliter mellom, men må se han før vi klarer å bestemme oss.. har hatt noen litt sterkere kynnere ikveld enn før, disse lover godt!! og så kjennes det ut som han skal dytte seg selv ut, han presser sinnsykt på nedover!! er i uke 37 nå, så bare kom lille venn:-) andre som kjenner det nærmer seg??
Klukkhøna Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 heiaheia! og send gjerne over noen gode og effektive rier hit også
Suprise! Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Oh... spennende!! .... Håper det ikke stopper opp da,vondter kom igjen!!! ;o)
Mamsen86 Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Hold oss oppdatert!!!!! Hvordan står det til nå??? Om du ikke allerede har reist på føden så klart..
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 hehe.. nei ikke så vondt at det er fødsel på gang idag nei.. men nå må han ha festet seg alltså!! eller ihvertfall kommet seg langt ned i bekkenet. for søren for et liv det har vært igår kveld og i natt. han har borret seg nedover, og jeg kjenner virkelig at det går rette veien! skal på kontroll på fødepol om halvannen time, er kjempespent på hvordan det ser ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå