Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Er så slitt mellom to kanter nå... Bimor til stesønnen min hater meg over alt på jord virker det som, og samboeren min har visst ingen interesse av å gjøre det noe bedre. når vi leverte gutten i dag så gikk samboeren min inn for å snakke med dem litt og jeg ble sittende i bilen. Etter en liten stund kom gutten ut igjen og spurte om jeg ville være med inn å se på det nye rommet hans, for de har akkurat flyttet. Jeg var jo bare nødt til å si nei for jeg har fått klar beskjed om at jeg ikke er ønska der. Jeg får så drålig samvittighet for han ble jo lei seg for at jeg ikke ville være med inn... Jeg er jo glad i gutten og ønsker han jo aldri noe vondt... Kunne ønske moren hans kunne grave ned stridsøksen litte granne så det slipper å gå ut over han. Det endte jo med at jeg ble med han inn og kikka men hun så oss når vi gikk ut igjen, så jeg fikk jo huden full av kjeft. Foran gutten...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Flott at hun kjeftet foran gutten , da ser han jo hvem som er håpløs. Samtidig gir mora han skyldfølelse fordi det var han som inviterte deg inn.Noe som tydeligvis var galt. Nei, det er ikke enkelt for samværsbarna å være glad i flere enn foreldrene sine.
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 jeg ville sakt.. beklager, jeg har veldig lyst å se hvordan du har fådd det på det nye rommet ditt, men mamman din vil ikke at jeg skal komme inn i huset...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har liksom ikke tenkt å synke så lavt at jeg på en måte "baksnakker" henne da... for det gjorde hun mot meg i begynnelsen og det tok hardt på gutten
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 det er jo ikke å baksnakke da.. han får vite sannheten. hadde du sakt noe stykt om henne, så er det baksnakking, men hvis du forklarer at du har veldig lyst, men at hun ikke vil ha deg i huset, er ikke det baksnakking.ellers vil han kanskje tro at du ikke gidder eller noe slikt. hvor gml er gutten? ungene skjønner så mye mere enn vi tror.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 jeg vet at de skjønner mye.... han er akkurat blitt 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå