Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 jenta mi på 11 måneder kjentes så varm ut i sted. tok tempen i rompa og hun hadde 38,3..Er det feber? Kjenes så glovarm ut,men hun er i godt humør og i god form =) HAr vært å bada i sjøen i ettermiddag så nå ble jeg så redd for at det er det som gjorde at tempen steg..HAr vi gjort jenta vår syk..Kanskje vannet var for kaldt...men det var egentlig ikke kaldt heller.. Når kan det kalles feber?
krokofant666 Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Ja, hun har nok litt feber. Selv gir jeg paracet når den går over 38.5, men det er jo forskjellig syn der. Jeg synes mi tulle kjennes mye varmere ut enn det hun egentlig er når hun har feber. Når hun har 38.5 tenker jeg at nå har hun jammen nærmere 40, liksom. Men så måler jeg og det er bare 38, kanskje. Om det er pga badingen hun har feber vil du nok aldri finne ut, så ikke bruk energi på å tenke på det:)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Takk for svar =) Hun har sovnet for natten,men jeg får sjekke henne når jeg skal legge meg og se da..har den steget så gir jeg henne til flytende pinex... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå