glad_jenta Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 ga lillemann på 4 og halv mnd litt vann fra springen isted,så rynket hun på nesa å sier: gir du han ukokt vann? hun har tidligere sagt at vannet må kokes til barnet er ett år.herregud enn hva med alt det andre man putter i munnen før de er ett år da?? kan jo ikke gjøre noe annet enn å sterilisere alt mellom himmel og jord da,hehe... Jeg sa at man kan gi ukokt vann når de er 4 mnd jeg da,å at det ikke var noe farlig.tror ikke hun hadde helt trua på det men... skal da altså blande seg med alt disse svigermødrene.håper det ikke er bare min??
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 åneida, det er nok ikke bare din... min skal lære oss hvordan babyen skal rape og gud veit hva... Vi kan på en måte bare le av dem, men det er så irriterende når de alltid tror de vet alt best... grrrrr
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Glad den kvinnen ikke er en del av livet vårt jeg.hehe
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Det er vel annbefalt å koke vannet til de er 6 mnd.
It's all about me Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Trenger ikke koke vannet i det hele tatt, babyen skal venne seg til de bakteriene som er i det norske drikkevannet. Unntaket er selvfølgelig ved premanyure og ekstra urent vann. Har sjekket dette med en barnelege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå