Gå til innhold

Treff for unge mødre. 24 juli-Slottsparken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtested: nedenfor trappene til slottet.

Oslo/Akershus-treff for unge mødre. Vi treffes nedenfor trappene til slottet kl 13.00. Vi har piknik i Slottsparken. Ta med mat & underlag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint :) Da er vi i alle fall 2 stk *ler*

Skrevet

Tror ikke jeg får kommet i morgen, må se hva jeg rekker glemt at aline skal være hos besteforeldrene sine til i morgen.

Skrevet

Hei Hei.

Vi kommer vettu, er det ikke fler som vil være med da????;)

Skrevet

åå, det høres gøy ut.

Hvor mange er det som kommer? ELler pleier å være på treff?

Vet ikke om jeg får kommet i morra..skal se:D HAdde vært artig:D

Skrevet

Hadde jo vært kjempe kos om du kunen vært med da nemi:) vet ikke hvor mange som kommer, er første gang jeg er med selv..

Skrevet

Har tidligere vært 5-15 stk. Håper at du kan komme da :) Kun chattet med deg på msn

Skrevet

Total krise. Hovedkrana eksploderte på et eller annet vis i kjelleren nå for 20 min siden. 30-40 cm vann i kjelleren og er fullt kaos med vann overalt. Har ringt etter rørlegger & håper at vi har det under kontroll før treffet i dag. Hvis ikke så må jeg desverre melde avbud :( Sambo & broren løper helt klissbløte rundt og prøver for harde livet å dempe skadene. Typisk at noe slik skal skje nå :(

Skrevet

Nei så dumt da :( har dere fått ordnet det eller? stakkar, hørtes helt forferdelig ut da!

Skrevet

Jeg kommer jeg. Fikk tatt meg en dusj & rørleggeren kom for et par minutter siden så da ordner det seg i løpet av et par timer forhåpentligvis.

Skrevet

da ses vi ikke siden likevel fordi han idioten av en kjæreste jeg hr har stukket av med bilsete til natalie... Pokker heller, nå er vi strandet her i finværet! jeg blir gæærn av den gutten noen ganger *argh* :( vi som så gjerne ville være med på treff... vel vel, vi får ta det en annen gang da :( dere får kose dere dere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...