Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 Da har termin dagen kommet og gått, men her er det ingen baby! Vet jeg er veldig utålmodig og mange andre har ventet mye lenger enn meg, men jeg velger å være litt ego og synes litt synd på meg selv i stedet. Har forsonet meg med tanken på at hun kommer når hun er klar, så i mellom tiden får jeg prøve å få tiden til å gå med kabal og sudoku og dårlige tv programmer. Klemmer fra
Mersa og gutta <3 Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Morsom overskrift Har ikke termin før om 20 dager, men kjenner igjen utålmodigheten!! Håper du ikke må gå for mange dagene til før hun kommer!
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Ja, søren, jeg visste det var noe jeg hadde glemt!!! fatt mot nå...sukk.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2006 Jeg kommer til å følge med på alle de som hadde termin i går. Blir så spennende å se hvem som går i gang først. Var jo noen som hadde rier allerede i går... De ligger jo klart foran i løypa!
07.12.09 Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 jeg glemte visst det jeg også... venter og venter.. men ingen tegn til at det skal skje noe snart heller...:-(
To små, med øyne blå :-) Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Glemte ja,, Hadde det enda vært sånn, hehe.. Denne ungen vil ikke ut, tror hun har satt seg fast jeg.. Huff.. Syns du kan synes så synd på deg som du bare vil jeg. Jeg syns veldig synd på deg og alle andre som ikke har født enda.. Og selcfølgelig på meg selv. Men vi må jo bare vente. Ingenting annet vi kan gjøre... Lykke til!
Ceci og prinsen. Skrevet 23. juli 2006 #7 Skrevet 23. juli 2006 hehe, det var ei artig overskrift ;-) Skjønner godt man blir lei når man går over den etterlengtede datoen. Selv har jeg 27 dager igjen, men venter allerede! Dere får trøste dere med at nå mister dere ihvertfall ikke permisjonsdager da! :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2006 Nå skal vi snart ut og gå tur igjen. Vil ikke driste meg til å ta lakseroljer og spise kanel, men litt turer og sengehygge er jo absolutt enkle remedier som ikke er til skade for noen.
Lykkepiller Skrevet 23. juli 2006 #9 Skrevet 23. juli 2006 Har glemt det hver dag i en uke nå! =) Jeg har begynt å tro at babyen er tryllet vekk! Det blir liksom ikke baby på oss... Stirrer bare på vugga og alt babystasj og tenker "ha ha, ja det fikk vi bruk for!" Trodde aldri det ville være så frustrerende å gå på overtid!!
Lilje74 Skrevet 23. juli 2006 #10 Skrevet 23. juli 2006 Terminen er jo to uker før og to uker etter termindatoen... så det er iallefall ikke farlig på noe vis - kun kjipt å vente! Jeg er i uke 35 og kjenner at det blir tyngre og tyngre... så regner med at det er riktig ille for deg nå! Føler med deg! Hold ut! :-) Klem,
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. juli 2006 Jeg er skikkelig glad jeg pakket sykehusbagen for tre uker siden!!! Den står i stua med et tynt fint støvlag!! Tenker tilbake på 2.tri. Allerede da var det mange som snakket om at de hadde pakket bagen! Herregud, man vet virkelig ikke hvor mye tid man faktisk har på slutten.
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2006 Nu vel, tross at jeg uansett føder innenfor termin, så er det drepen å oppleve at datoen du har ventet på så lenge kommer og går. Jeg har på toppen av det hele fått bekreftet samme termindato tre ganger (menstermin, ul termin og 3d ul), så jeg har rett og slett ikke klart å innstille meg på noe annet, uansett hvor mange som har sagt nettopp det du sier. Jeg tenkte at jeg godt kunne være en av 8 % som føder på termin datoen!
Lykkepiller Skrevet 23. juli 2006 #13 Skrevet 23. juli 2006 Hehe, ser det for meg... Står og tørker støv av alt babystasjet og bagen! Håper vi alle på overtid føder idag!
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 23. juli 2006 Skal være så snill at jeg skal gi deg plassen først i køen når det gjelder fødsel, Christina! Det synes jeg du fortjener. ;-)
Lykkepiller Skrevet 23. juli 2006 #15 Skrevet 23. juli 2006 Takk for det! Men vi får jo alle føde snart uansett, heldigvis! Når Lillingen kommer har man nok tilgitt alt. =) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå