Gå til innhold

Til alle dere som er nybegynner i kort laging (og dere andre også)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant denne fine siden her :)

www.lagetkort.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott snuppelure 74 skal gå inn og sjekke denne.

Lager du kort også, jeg har nettopp (nesten9 begynnt. Begynnte når takkekortene til Eline skulle lages.

Hadde ikke du en mor som drev med scrapebooking eller husker jeg feil?

Skrevet

Jo du husker helt riktig, mamma er kjempeflink med både skrapping og kort laging =)

Jeg driver litt med kort jeg også, men har ikke blitt noe etter jeg ble mamma, mye koseligere når man har noen å gjøre det sammen med =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen

Du har vel ikke tilfeldigvis lagt ut noen av dine tidligere kort på hjemmesiden din?

Hva er adressen til siden din, leste ett innlegg for noen dagersiden husker selvfølgelig ikke hva det avr lenger som gjorde at jeg kunne tenke meg å se på den.

Selv har jeg gått rett i bøtta driverstorst sett emd det emste innen håndarbeide og har mer enn nok av prosjekter så jeg skulle aldri begynne med scrapping eller kortlaging. Får jo kjøpt mange fine kort!

Men man må jo takke for alle de flotte gavene man får når babyen blir født så det ble handlet innlitt utstyr til å lage takke kort med.

Etterhvert har det blitt kjøpt inn litt mer og nå har jeg planer om eget album fra dåpen og det skal selvfølgelig være med scrapping.

Så nå ma en del av de andre prosjektene ligge for dette er jo morsomt å holde på med. Men skulle gjerne hatt noen å gjøre ting sammen med som du sier så er det mer moro da.

• 2 uker senere...
Skrevet

har desverre ikke fått gjort det, men det skalkomme litt etterhvert da ;)

www.snuppelure74.piczo.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...