Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juli 2006 #1 Skrevet 23. juli 2006 He he, jeg fikk så sjokk da jeg kom inn igår og så det Nå begynner hun jammen meg å bli stor... snufs.....
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 jenta mi gjør og det.... et par dager nå, og det er ille hvor fort det går! hvor har dagene blitt av liksom?? men gøy med utvikling da, spennende å følge de : )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2006 Ja det er kjempegøy, mye nytt hver dag!! Hvor gammel er jenta di?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2006 hun blir 9 mnd 2.august håper det er leeeeenge til hun begynner å gå... he he, men samtidig ikke.... De er jo så søte når de stabber rundt!
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Da er jenta di tidligere enn min... Syns det blir rart når de går ja for de ser jo så små ut, er så lave : ) Men det er moro da, gøyerer enn jeg kunne forestilt meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå