Twig Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har ikke sett de jeg.. verken på nettsiden dems eller i butikken.. hadde jo vært fint å ha på ho her, ho her, må ha noe løst og kort å ligge i.. bare bleie vil ho ikke ligge i, da blir ho for kald.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 jooo.. Så en idag jeg på HM! Kan du ikke bare ta en body m korte ermer og bein da? Dem finnes i hvertfall på hm.com! På laredoute finnes det en fin modell: http://www.laredoute.no/base/product.asp?product_id=145502&category_id=077966660&rootcategory_id=&intStart=25&display_image=&referer=%2Fbase%2Fcategory%2Easp%3Fdisplay%5Fimage%3D%26category%5Fid%3D077966660%26intStart%3D25
rødt&blått Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Her brukes det kortermet body i sommervarmen.. Har så mange av dem atte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå