Gjest marie-s Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Faren til sønnen min ringte før i dag for å fortelle han at han hadde giftet seg i går. Greit det at han nå er 4,5 år og ikke vet hva det betyr, men han vil jo kanskje lurer sener på hvorfor han ikke var invitert? Kusinen til sønnen min på faren sin side var nå der og de er like gamle, er det ikke normalt å inviter sine barn i et bryllup?
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Virker ikke til at han bryr seg så mye...om han inviterer annen slekt, men ikke sønnen!? Bruker han sønnen deres for å "straffe" deg på noe vis?
Gjest marie-s Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Nei jeg tviler på at han er smart nok til å gjøre noe slikt det. Generelt sett har vi hatt en grei tone, men jeg har hele tiden hevdet at han ikke bryr seg nok om sin sønn helt fra han var født, men han bruker kun unskyldningen at det var jeg som flyttet (fra Ålesund til Oslo når sønnen var 2,5 år). Men jeg har gått lei av å ordne alt når det gjelder samvær nå siden han til stadig er forbi Oslo, men "glemmer" å besøke sønnen. Men det er vel bare det denne gangen også, han glemte å invetere han. Ingen må komme å fortelle meg at fedre har samme type følelser for barna som mødre har, den biter ikke jeg på.
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 En god del fedre bryr seg nok like mye som oss mødre, det tror jeg nok. Desverre er det mange av oss som greier å dumpe borti x antall forskjellige drittsekker. Pappan til min lille tass på 4 har ikke gidda å sett gutten sin enda, og jeg er nesten litt glad for det, når jeg ser problemene du har fått. Siden gutten din likevel har liten glede av faren sin, villa jeg faktisk kutta kontakten litt for en stund. Altså prøvd å være mest mulig utilgjengelig. Høres barnslig ut, og en typisk jenteting, men hardt mot hardt sier nå jeg. Om han merker at du ikke gidder å snakke med ham, KANSKJE han da skjønner at det er på tide å snu om..Det er lov å håpe. Han må jo fatte at en slik oppførsel ovenfor sønnen sin er totalt uakseptabelt. Barnet blir jo større etterhvert og fortjener da sannheten. Æsj, dust!
Gjest marie-s Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Joda jeg har i grunn bestemt meg for det alt, men han kan få snakke med sønnen sin de få gangene han ringer (hele 3 ganger så langt i år). Det jeg tror som gjør at han plutselig av og til skal se sønnen sin er at han har en veldig sterk mormor som sier nettopp hva hun mener og hele tiden spør etter barnebarnet sitt.....så etter at han har fått litt pepper hos henne og resten av familien vil han se sønnen sin. Men nå han han fått seg et nytt "barn" å ta vare på (han er 34 og hun han giftet seg med er 18 fra Brasil) så han er nok ganske opptatt....ha ha ha. Nei, jeg er ikke sjalu på henne i det hele tatt, jeg synes synd i henne som ikke har noen venner der og sitter inne alene i kjellerleiligheten hans hver dag mens han jobber og kvelder når han er ute på byen med kompiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå