Gå til innhold

Hva danser vi til, damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter så fælt med å bestemme oss for bryllupsdansen (ikke noe vals her i gården..)

Alternativene våre er langt fra tradisjonelle, men hva velger dere andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halla brooklyn!

Uff... sliter med dette vi også!!! Er jo så mange fine.. Og så hører e noe på radioen, "Den tenker e"- tenker jeg da.. men så er det å finne den igjen da :P..

Har alltid vært glad i Elvis og den sjangeren der..

Skrevet

har tenkt litt på askepott sangen jeg, fra filmen "tre nøtter til askepott". Den er fin i rytmen til vanlig en-to-tre vals

Skrevet

Vi skulle ha Thank you for loving me med bon jovi... er liksom vår sang.... og vi kan absolutt ikke danse vals.

Men selvfølgelig hadde vi plutselig ikke cd spiller som virket, så da spilte spillemannen vår ingen er så god som du.. helt grei..

Skrevet

Vi skal danse til "Caribbean Blue" Av Enya.

Vi elsker Enya og hørte masse på det når vi ble sammen, og nå også.

Det er jo ikke noen vals, (men den har valstakter). Men vi kan jo ikke dans vals uansett så det blir det det blir (-:

Skrevet

Hei!

Eg skal gifte meg 5. august og gleda meg veldig :)

Vi lurte og fælt på kas brudevals vi skulle ha, kjente ikkje til nåkken spesielle valser.

Men så blei eg tipsa om Nothing Else Matters av Metallica! Eg elska jo heavy metall, så d va jo et kjempefint forslag for meg :) Trudde ikkje dei hadde nåkke valse-musikk ;)

Mamma og pappa prøvde å danse vals til den, de er utrolig flinke til å danse, og de sa den passa perfekt til brudevals!

Så vi skal gå for den, e kjempefornøyd m valget!

D e jo et alternativ til den som ikkje må ha alt tradisjonelt :)

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Vi skal danse til "For once in my life" med Michael Buble. Det er ikke vals, men heller litt sånn i Frank Sinatra stil (om du skjønner). Den er kjempefin (litt liv) + teksten er så flott til akkurat den anledningen! limte den inn under her jeg :)

For once in my life

I've got someone who needs me

Someone I've needed so long

For once, unafraid, I can go where life leads me

And somehow I know I'll be strong

For once I can touch

What my heart used to dream of

Long before I knew

Someone warm like you

Could make my dreams come true

For once in my life

I wont let sorrow hurt me

Not like it's hurt me before

For once I have someone I know wont desert me

I'm not alone anymore

For once I can say this is mine you can't take it

Long as I know I've got love, I can make it

For once in my life,

I got someone who needs me

At least for once I can say this is mine you can't take it

Long as I know I got love, I can make it

For once in my life, I got someone

For once in my life, I found someone

For once in my life

I got someone who needs me

Skrevet

Den kan jeg jo, men danser dere i valsetakt til den? Våre alternativer er drops of jupiter med Train og you're so vain med Carly Simon.

Elsker begge sangene, og vi øver til begge to, men det blir liksom bare sn schwung på slowen, siden det ikke er valsetakt på noen av dem...sukk:)))

luksusproblem..

Skrevet

Nei, vi bruker ikke valsetakt. Vi kommer til å å danse vanlig og "bruke" musikken - det er litt sånn swung i den, så dermed kan man svinge seg litt og "dyppe"bakover!

Hadde egentlig tenkt å ha en skikkelig vals, men så begynte jeg å høre på andre sanger og dermed var det gjort! Tror også kanskje mannfolka får nerver av det der, så vet at min føler seg mye tryggere når han slipper å danse en takt han ikke er såå god i.

Melodien til Michael Buble er såå fin, sånn storband aktig. Jeg blir så rørt når jeg hører teksten for den sier akkurat det jeg føler og samtidig så er den litt sånn "nå er det fest og vi koser oss maaaasse " - hehe

Skrevet

vi vil ikke ha typisk vals... men jeg elsker alicia keeyes (skrevet riktig?)... og If I aint got you.... den har vi begge lyst på...

klemzer fra

Skrevet

Vi hadde U2`s One som førstedans vi. Men den ble ikke sunget av Bono. Jeg gikk i studio og sang den inn selv uka før bryllupet. Mannen min visste ingenting om det og dere kan tro det slo an :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...