Gå til innhold

Flere som er redde for barna sine i varmen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi ligger i tynn pysj.. kan vel ikke ligge helt uten? hun er tre mnd...

er så redd for at hun skal bli for varm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kan fint ligge i bare bleie... På det varmeste her så har gutten min ligget i bleie og helseteppe. Men hvis du drar på H&M så har de pysjer med korte armer og ben. Perfekt når det er varmt, men ikke så varmt at de kan ligge i bleia. =)

Skrevet

Mi ligger kun i bleia, 4 mnd!

Og ikke dyne men ett teppe.. hun er varm som bare det

Skrevet

har en "singlet"-body på sønnen min, en uten armer og bein, ellers hadde det nok blitt alt for varmt ja... Skulle ikke ha brukt pysj når det er så varmt.

Skrevet

Her ligger han kun i bleia og ingenting over seg. Tynt teppe sparker han bare av seg så da skal ikke jeg tvinge han : )

Skrevet

har kun bleie og babysafe på henne. hun er 4mnd

Skrevet

Ligger kun i bleia jenta mi.. Ellers blir hun alt for varm.

Skrevet

Bleie og babysafe her også.

Ingen teppe eller dyne.

7,5 mnd.

Skrevet

vi bor i nord så her er det ikke noe problem;) Gutten litter i voksipose med lue på.. Jeg gremmes over drittværet, men jeg slipper heldigvis å bekymre meg for småtten! Aldri så galt eller noe i den dur:)

Skrevet

hehehehe :D

..bra å se ting på den lyse side ;)

Skrevet

Beie og babysafe om natta. Liten body om dagen.

Skrevet

junior har på seg bleie og korterma body, og så legg eg eit dynetrekk over han når han ha sovna.

Skrevet

Gutten min er 1 mnd (i dag) og han ligger bare i bleia, prøver å legge helseteppe over han, men han bare sparker det av seg. Så når vi legger oss, da tar vi det over han om han skulle se ut til å trenge det..

Skrevet

hva med bare pysj da???

Skrevet

jeg ville heller tatt bare pysj på en så liten en i stedet for dyne. da slipper du i hvert fall å bekymre deg for at babyen havner under dyna.

Skrevet

gutten min ligger i kortermet body og helseteppe. Men han ligger på lammeskinn, anbefaler det. Fungerer som termos. Prøvde å legge han uten, da ble det bare hyling. Han var veldig varm, la da lammeskinnet ned i sengen igjen og da roet han seg med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...