Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Vi har ikke sex så ofte betyr 1-2 ganger i uka eller sjeldnere.... og når vi har det har vi bare kjappisser....Han har slutta å gå ned på meg nesten.. Bare jeg som gjør det på han, og jeg må si at jeg tenner ikke på det mer... Ikke når jeg vet jeg aldri får igjen...... Når jeg har mensen så tar han den fram og vil at jeg skal suge... I det siste har jeg begynnt å nekte, da bønnfaler han meg neste, abselutt ikke noe som får meg til å bli mer tent!! ... Lukter ikke godt alltid heller... Han tirrer meg aldri, Han går rett på alltid.... Hvorfor sier han at vi har det så bra.....?! Når jeg sier at vi har oss ikke så ofte osv så nevner han andre som må sette opp timeplan for når de skal ha sex osv.. Men vi er jo ikke de, han må da vel skjønne at han må tilfredsstille meg osv før han sier at vi har det så bra.... Han har oxo nevnt at jeg får finne meg en jente å kose med... han har ingenting imot det... men f... blir sur, for jeg vil jo ha han!!!!Om jeg møter en jente noe jeg ikke er langt ifra å gjøre, kommer vi helt sikkert til å komme mer bort fra hverandre.. For da er det jo en annen som tilfredsstiller meg og da trenger jeg jo ikke han!!! Gidder ikke å være en som drar den for han liksom, er sånn jeg føler meg nå.... Blir liksom utnytta uten å få noe særlig igjen.... Han liker å ha spenning osv, men når vi kjører bil alene og jeg vil, da vil han aldri!! Ikke på terassen vår heller... Alltid trøtt når jeg vil... Eller sliten....Jeg maser ikke heller, prøver å forføre han, men han sier at jeg plager han, jeg blir så såra... Jeg tar ikke så ofte intiativ mer... Han jobber jo mye for han er selvstendig, vet han ikke har en annen liksom...Men skal en ha dame må en ta seg tid til henne av og til oxo iallefall..... Jeg er faktisk ikke luft!!!! Vet ikke hvorfor jeg skriver dette... Vi har det oxo bra egentelig... men... Får se etter ferien, kanskje han har mer overskudd til meg da... :-) Godt å bare få ut!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Har du sagt til ham at det bare er han du vil ha? At du ikke er interessert i noen dame? Det er han som er sammen med deg, ergo er det hos ham du kan få den nærheten og tilfredsstillelsen som et menneske har behov for... Har du prøvd å veilede ham litt? Å si hva du liker? Kanskje du kan si at hvis han gir deg oralsex, så kan du gi ham etterpå. Kanskje det er noe han tenner på som du kan prøve? Forstår kjempegodt at du blir frustrert, det virker som om han er mest opptatt av egne behov og legger ansvaret på dine over til deg selv...eller andre. Feiging!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Har du sagt det til han hvordan du vil ha det da? Gutter skjønner lite av seg selv og må forklares hvordan vi vil ha det. Husk at gutter er ikke så senitive for andres følelser som vi jenter er. Så de skjønner ikke av seg selv ting vi skjønner. Så en samtale-eller mange må nok til her.
-Hengebuksvinet- Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 blanding av kjappiser og lengre kosestunder, og alle oppegående mennesker er vel enige i at begge skal ha like stor glede av og innflytelse over sexlivet? Jeg tror du må være veldig ærlig her, og si rett ut at dette ikke er bra nok. Si hva du forventer, og ikke ha sex på hans premisser lenger. Og for å være ærlig, ingen forventer vel oralsex om man ikke er ren og lukter... Dette sier vel en del om kvinnesynet til mannen din, men alle kan jo forandre seg.
-Hengebuksvinet- Skrevet 23. juli 2006 #6 Skrevet 23. juli 2006 Å frita seg selv fra å tilfredsstille partneren under samleie, ved å tillate henne å kose med en jente. Hva er dette for noe? Er mannen din direkte dum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå