c_angel Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 hei har en bilsyk jentebaby trenger råd kjerringråd mot bilsyke,kvalme,spye
Katta & Lille Plom Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Peppermynte eller ingefær kan kokes til te og gis til reisesyke barn. Ingefær er mest virkningsfull, men den smaker verst. Kan smakes til med sitron og sukker, men det er lurt å unngå sukker i forb. med kvalme.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 plaster over navelen under bilturen...
Baremeg Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 vi har samme problem med vår jente. Når oppdaget dere at hun er bilsyk? Vår var 8 mnd, nå er hun 16 mnd. Utrolig kjipt da vi har problemer med å komme oss noen vei med bilen.
Gjest Skrevet 19. november 2006 #5 Skrevet 19. november 2006 Det båndet for å ha på hånden, seaband er effektivt. Selges på apotek.
RajaPia Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Hos oss er det meg som blir bilsyk,og sjøsyk... Veldig også , men bare når jeg sitter på. Kanskje noe av dette kan hjelpe meg også , for det er helt forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 enn hvor rart det høres ut, legg en papirpose på magen innerst mot huden. Har funka på meg i alle år (selv da jeg var bittliten baby)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå