Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Fått høre av barnehage tanter at troll er bedre enn reima fordi foret inni kan taes ut og du har både høst/vårdress og vinterdress i ett... Men på den andre siden er det jo veldig mange som sverger til reima... Puh... Hjelp!!!
Minnie Mom Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Nei, det skal ikke være så lett. Jeg hadde egentlig bestemt meg for Reima. Men så ble det Troll istedet, nettopp pga det avtagbare ullforet. Så slipper vi å kjøpe to dresser. Alternativt kan man kjøpe Reima sin tynne dress og kjøpe ulldress ved siden av, men prismessig blir det omtrent det samme som Troll. Begge er jo bra dresser, så du blir sikkert fornøyd uansett hva du velger.. )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Vi fikk Reima dress til 1 års dagen til lillegutt og min mor er i ferd med å strikke en kjempegod ulldress til å ha under! :-D Sniiiilllle mammaen min!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #4 Skrevet 23. juli 2006 Jeg har aldri prøvd Troll, men Reima Tech har vi hatt i 2 år nå. Den er helt vanntett og det var det som var avgjørende for meg da min datter gikk i park og var ute 4 timer uansett værforhold (Må legge til at vi bor i Bergen så vi har VIRKELIG fått testet ut at dressen er regntett :-) ). På kalde dager brukte vi myk ulldress inn i. Nå går min datter i barnehagen og der bruker de mye regntøy når det regner så egentlig kan jeg vel da velge en annen dress, men siden vi går mye til og fra barnehagen blir det nok Reima Tech i år også.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Har ikke prøvd Reima, men er kjempefonøyd med Troll, har en til 4 åringen min og det blir nok at 1-åringen min også får nå i høst. ULL er jo bare best da.
-maria- Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har troll til 4 åringen min. Men kommer til å ha reima til 2 åringen. De er bedre for de minste tror jeg. Mye styr med det foret inne i troll dressen. Jenta mi sliter ofte med å få den på seg. Det er jo bare festet med knapper. i beina og på armene. Irriterende til å være så dyr dress.dessuten har jeg brukt den uten for 2. TO ganger. Har en annen tynn dress, og overgangen gikk så fort i år, at det ikke var nødvendig med tynn dress noe særlig. Kjøp Reima-tec du. Med plate i rompa. Jeg er overbevist om at det er det beste for de minste.
-maria- Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 PS- trolldressen er ikke helt vanntett heller. Ikke mot regn.
brooklyn Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 hvor i Bergen får du kjøpt reimatech? Vi trenger dress til vår lille pøbel som skal begynne i gårdsbarnehage og er ute åkke som, tre-fire timer om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå