Gå til innhold

Noen som vil bli kjent??


Anbefalte innlegg

Skrevet

med meg...?

 

Jeg er 21 år og har en sønn som snart er 4 mnder.

 

Jeg er ikke så ofte på msn, men en mail venn eller to hadde vært koselig.. =) Da blir det enklere, for man velger selv når man vil svare.

 

Så hvis noen har lyst å bli kjennt skal jeg legge ut mail adressa mi:)

 

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det hadde vært veldig koselig å blitt kjent med deg. Sønnen din er litt eldre en gullet mitt som er 3 mnd :-)

Skrevet

Hei hei:) Kjenner ikke jeg deg igjen fra april gruppa? Har selv ei lita tulle på snart 4mnd(30.07) hadde vært gøy å bli litt bede kjent:) Er selv 22 år.

 

min msn adresse er [email protected]

 

klem

Skrevet

Hei:)

Jeg er 20 år og har en datter som snart er 6 mnd. Kunne godt tenkt meg å fått en mail venn. Legger mail adr min her, jeg ;O) Så er du hjertlig velkommen til å skrive!

 

[email protected]

 

Klem;)

Skrevet

Oi så raske svar!!

Kjempekoselig =)

 

Min mail adresse er [email protected]

 

Skal prøve å få maila dere innen ett par dager:)

 

Ha en koselig lørdagskveld!

Mange klemmer fra

Skrevet

hei..

hadde vært kjempehyggelig å bli kjent med deg... også er det jo så hyggelig både å sende og få mail tilbake !

 

jeg er ei jentepå 24 og har en gutt på litt over 3 mnd..

 

mailadr. min er [email protected]

Skrevet

jeg er 22 år og har en liten gutt på litt over 4mnd....

 

Skrevet

oi...glemte å skrive mail adressen..... [email protected]

 

er bare til å legge med til på msn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...