Villemo&Pjokken Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 med meg...? Jeg er 21 år og har en sønn som snart er 4 mnder. Jeg er ikke så ofte på msn, men en mail venn eller to hadde vært koselig.. =) Da blir det enklere, for man velger selv når man vil svare. Så hvis noen har lyst å bli kjennt skal jeg legge ut mail adressa mi:) Klemmer fra
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Jepp, det hadde vært veldig koselig å blitt kjent med deg. Sønnen din er litt eldre en gullet mitt som er 3 mnd :-)
blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Hei hei:) Kjenner ikke jeg deg igjen fra april gruppa? Har selv ei lita tulle på snart 4mnd(30.07) hadde vært gøy å bli litt bede kjent:) Er selv 22 år. min msn adresse er [email protected] klem
HeleneSinMamma=] Skrevet 22. juli 2006 #5 Skrevet 22. juli 2006 Hei:) Jeg er 20 år og har en datter som snart er 6 mnd. Kunne godt tenkt meg å fått en mail venn. Legger mail adr min her, jeg ;O) Så er du hjertlig velkommen til å skrive! [email protected] Klem;)
Villemo&Pjokken Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2006 Oi så raske svar!! Kjempekoselig =) Min mail adresse er [email protected] Skal prøve å få maila dere innen ett par dager:) Ha en koselig lørdagskveld! Mange klemmer fra
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #7 Skrevet 22. juli 2006 hei.. hadde vært kjempehyggelig å bli kjent med deg... også er det jo så hyggelig både å sende og få mail tilbake ! jeg er ei jentepå 24 og har en gutt på litt over 3 mnd.. mailadr. min er [email protected]
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 22. juli 2006 #8 Skrevet 22. juli 2006 jeg er 22 år og har en liten gutt på litt over 4mnd....
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 22. juli 2006 #9 Skrevet 22. juli 2006 oi...glemte å skrive mail adressen..... [email protected] er bare til å legge med til på msn
sandra84 Skrevet 22. juli 2006 #10 Skrevet 22. juli 2006 Hei hei:) Jeg er en jente på 22, har en gutt som ble to mnd for en uke siden. Min mail adresse er: [email protected] Min msn adresse er: [email protected] Klemmer fra meg:)
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #11 Skrevet 22. juli 2006 hei hei Jeg er 19, 86-mod =) har en sønn på 6mnd. Send meg gjerne en mail, så svarer eg.. [email protected]
mammaen til G & A Skrevet 22. juli 2006 #12 Skrevet 22. juli 2006 Hei hemmelige vennen=) Her har du e-mailen min [email protected] Klemmer fra Randi
Akvaristen Skrevet 23. juli 2006 #13 Skrevet 23. juli 2006 "Slenger" meg på 28 år og fikk ei jente 18 mai. Mail: [email protected] MSN: [email protected] MVH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå