Anonym bruker Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Hei. Jeg er ei jente på 24 år, som egentlig alltid har vært litt usikker på meg selv! Har vel alltid lekt litt med tanken på å kysse og å ha sex med en jente, men har ALDRI gjort det! Har hatt to seriøse forhold med gutter, den ene bor jeg sammen med nå.. og elsker overalt på jord! Men kan ikke helt glemme den tanken på å "leke" litt med ei jente..! Har aldri vært utro mot min kjære, å har ikke tenkt å være det heller! Det har jeg ikke samvittighet til...! Men må jo si det at det hender jeg tenker på jenter når jeg onanerer! Bare det gir meg dårlig samvittighet!!! Men siden jeg og min kjære prøver på vårt første barn, så forblir nok dette bare en drøm!! Men godt å få skrevet ned tankene mine her!! Er det noen som har noen innspill eller noe å si så hversågod!! Klem...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 heihei=) Tror du er blant mange jenter på som lurer på det samme! Jeg har rotet med en jente flere ganger( det er en god stund siden nå) når jeg var sammen med samboer.. Han var ikke negativ til det! Tror ikke jeg ville ha hatt ett forhold til en jente,, men innrømmer at det er utrolig opphissende å tenke på å kysse, ta på den jenten igjen!! Om jeg hadde vært deg, ville jeg sagt det til typen, og hørt hva ham mente om det...om han ikke er negativ til at du en gang kysser en jente...ville jeg prøvd hadde jeg vært deg=) Så får du se hvordan det er...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Jeg er redd for at hvis jeg sier noe til typen min så ødelegger det forholdet vårt!! Vil jo ikke det, vi har jo vært sammen i over 5 år! Og jeg vet at det er oss to.. tror jeg holder det for meg selv jeg! Hilsen HI!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 heihei igjen=) Jeg trodde ikke typen min ikke ville like det heller, men jeg tullet om det.. og han så meg med en anne jente.. vi bare kysset og klemte hverandre-- trodde han ville være negativ først.. vi har vært sammen i snart 5 år nå.. han vet at jeg ikke ville ha imot å ha "rotet" med en annen jente.. Om jeg ikke hadde sagt noe til han, ville jeg ha følt meg mer usikker på meg selv, og det forholdet jeg har med han...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2007 #5 Skrevet 9. oktober 2007 Har det slik jeg også... Når jeg onanerer, går tankene mine ikke til min kjære sambo gjennom 7 år, men ei veldig kjent og populær håndballspiller! Jeg elsker henne, og ser henne for meg hele tiden. Synd at hun er opptatt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå