Gå til innhold

Flere gravide her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 8 uker på vei med nr.2.

Sønnen vår er 10mnd.

Gleder oss til to tette vi. Har en såå superrolig og harmonisk gutt fra før som sover hele natten og gjort det lenge så vi har ingen betenkeligheter.

Har også mye hjelp og barnevakt når vi vil av besteforeldre i nærheten.

Blir så klart hektisk men stas etter hvert.

Noen fler? er formen bra?

Jeg kjenner at det er slitsomt om morgenen når jeg er kjempekvalm og lillegutt er supervåken og blid som ei sol. Ikke så lett å føle seg som en god mor da..Heldigvis har pappaen papppaperm i hele sommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan.

Ikke 2 tette her enda, men håper spiren sitter snart.

ser ut som det tar lidt lenger tid med nummer 2. Mini her er nå 6 måner ;)

Kos deg masse med den voksende magen og den kommeden store bror.

Skrevet

Da ønsker jeg deg lykke til:) Håper den sitter snart da.

Bare ikke stress, men kos dere med babyen.

Da kommer det nok plutselig..

Skrevet

Litt misunnelig jeg da ;-)

Vi (eller jeg...) hadde lyst på 2 tette, men i motsetning til dere er ikke gutten vår superrolig akkurat. Han har ikke sovet én hel natt ennå ( 9 mnd) og er så aktiv på dagtid at han tar pusten fra meg :-)

Derfor orker/tør jeg rett og slett ikke tenke seriøst på nummer 2 ennå!

PS! Ammer du fortsatt?

Skrevet

Jeg er 31 uker på vei med nr. 2, har en gutt på 10,5 mnd fra før... Gleder meg til to tette, selv om det ikke var helt planlagt... Formen er bra nok, er ganske sliten nå, for mannen jobber mye vekke (to uker på, to av), og vi er midt oppi flytting fra leilighet og fullstendig oppussing av hus... Og jeg sliter litt med bekkenløsning...

Men men... det blir nok stress, men mye kos og!

Skrevet

Jeg er ikke gravid nå, men fikk en liten for nesten 6 uker siden og har en på 16 mnd fra før.

Er utrolig kos med to......

Skrevet

Oi det hørtes slitsomt ut mamsen til Peter. Men det blir nok deilig når alt faller på plass og misten er i hus:)

Til anonym over:

Gutten vår er suuperaktiv han også, kravler og reiser seg opp over alt og er bajas. MEN han griner ikke eller sutrer noe. Kun ved tannfrembrudd.Tror det blir lettere med to tette når de kan leke sammen.Da trenger man ikke aktivisere den ene heele tiden:)

Jeg sluttet å amme da han var 6 mnd og det var fantastisk deilig. (hadde lite melk og han kavet helt forferdelig ved puppen,jeg slet i 6 mnd) Skal prøve å amme neste mann også. Men skal gi flaske mye raskere ved siden av og stole på meg selv. er deilig å ikke være førstegangs lenger. Blir mindre usikker og stoler ikke blindt på alle helsesøstre som uttaler seg....

Lykke til til deg også. Håper det roer seg i heimen så dere kan få en krabat til:)

Skrevet

Så gøy:)

Hvordan går det? Reagerer storebror på nye babyen? Føler du at du får god tid til begge?

Gleder meg veldig jeg nå, men vil så gjerne at eldstemann skal få masse kosetid med meg også.

Skrevet

Hei.

Så fint å se at det er fler som skal ha to tette:))

Jeg har en nydelig jente på snart 9 måneder, og er inne i min 16 uke med nestemann.

Tror dette blir slitsomt, men utrolig koselig!!

Formen min er fortiden bra, de første 12 ukene var slitsomme, pga kvalme.

Skrevet

har ikke du det samme nicket som ei anna hadde?

Skrevet

ja nicket hadde/har vel en som har 2 tette gutter og en eldre gutt hvis jeg ikke husker mye feil... blei derfor litt forvirret når jeg leste dette, før jeg skjønte at det var en annen..

Skrevet

ikke gravid men håper på å bli det snart:) har ei lita jente fra før på 11 mnd....snill som et lam:)

Skrevet

JEPP!

Gutten min er 6 mnd (i dag faktisk!) og eg er 10 veker på veg med nummer 2! Så dette blir tett ja! Blir nesten 13 mnd mellom dei, så travelt kan det fort bli... Men alt er planlagt.

Formen er heller laber med kvalme og uopplagt 24 t i døgnet. Fordelen er at minsten søv 12 t på natta og har 2-3 lurer på dagtid. Dermed får mor også kvile.. Sola er ikkje min venn denne sommaren. Sitter mest i skyggen. Passer bra det med ein 6 mnd gammel gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...