babymaker skal ha en jente til Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 prosessen fra man leverer inn papirene på folkeregistret til man får brev fra de som vier oss? Vi skal gifte oss på tinghuset eller hva det heter.. hehe høres det ut som jeg har peil? jeg er helt blank i hodet i dag... høygravid og vaaaaarm!! )
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Det tok et par uker fra vi sendtdet papirene til fokeregisteret til vi fikk de tilbake. Så ringte jeg tingretten og bestilte time, og der sa de at jeg måtte sende papirene fra folkeregisteret en ukes tid før vi skulle vies.
Dubbe Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Heisann!! Vi sendte inn nesten halvannen måned før vi da.. For å være helt sikker. Litt lurt, hvis d er mye ferieavikling og slikt, så kan det gå tregt. Anyway, ringte inn halvannen uke etterpå, og de var blitt godkjent, og sendt til prestekontoret
babymaker skal ha en jente til Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2006 da rekker vi det ikke før fødsel med andre ord nei.. jaja det får gå hehe haster jo ikke så fælt asså men hadde bare vært greit og fått det gjort før babyen kommer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå