Gå til innhold

Nå er jeg så dritt lei mamma... (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke mer av henne, hun er så negativ ovenfor meg og alt med meg hele tiden! Føler hele tiden at jeg må forsvare alt jeg gjør. Alt fra barn, sambo, bil, hus.. ALT!!!!

Hele tiden så snakker hun om eksen min, og jeg VET hun ikke liker sambo(som jeg også har barn med).. Hun snakker om at sambo driver med så mye rart(gått mye rykter rundt han) noe han ikke gjør.Mener at eksen min er så mye bedre. Hun aner ikke hvor maktsyk han var. Jeg har sagt det til henne hundre ganger! HUN prater om min sambo, den snilleste i hele verden, HUN som er med en PSYKOPAT! Det er helt seriøst, da jeg gikk gravid slo han meg, nettopp fordi jeg var gravid. Han er ikke en del av livet mitt en gang!

Min sambo derimot, stiller opp for min familie hele tiden, akkurat nå kjører han flyttelasset til mormoren min(det gjordet han sist hun flyttet og!!)

Faen faen faen!!!!

å det var godt å få ut litt!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen noe av det du forteller....

Min familie liker heller ikke min mann, og det lar de skinne igjennom. Fordi han er så rar...han er ikke lik dem.

De har prata om exen min i mange år nå....han var så mye bedre.

Vel, nå er det jeg som skal leve med mannen. og jeg har det mye bedre med mannen min, enn jeg hadde med exen.

Og det værste er at de forteller meg at de ser at jeg har det bedre nå, men de skulle alikevel ønske at jeg hadde exen, fordi de liker ham bedre .....

Lurer på hva som spinner i hodet dems av og til

Snakke om å være egosentriske

Skrevet

Skulle visst være anonym her......

men glemte det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...