Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Hva slags svømme-/flyteutstyr bruker deres 2-3 åringer når dere er på badestranda? Tenker da på typen armringer, redningsvest, badedrakt med flyte-elementer, m.m......
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #2 Skrevet 22. juli 2006 Min 2-åring bruker ingenting. Til nød en badebukse. Jeg slipper jo ham ikke aleine, liksom.
La Perla Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 Jeg ville ha brukt badedrakt med innsydde flye-elementer pluss armringer. Da flyter de veldig godt og støtt og føler seg trygge i vannet.
mammmamia ** Skrevet 23. juli 2006 #5 Skrevet 23. juli 2006 Når vi er på stranda bruker vi ingenting, så lenge stranda er grunn og han bare leker i vannkanten... Når vi skal bade bruker han bare armringer og ligger og plasker i vannet sammen med oss eller alene i bassenget mens vi sitter på kanten og passer på...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Slipper ungen verken av syne eller utenfor armlengdes avstand - så ikke noe utstyr her. Synes det er greit at barnet ikke får 'falsk' opplevelse av vann og oppdrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå