_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 22. juli 2006 #1 Skrevet 22. juli 2006 Jeg har bestilt glitterskrift, men vil bare si ifra at jeg reiser på ferie i kveld og kommer hjem igjen den 29 Juli, bare sånn at du veit det i tilfelle du lager den mens jeg er bort=)) God sommer til deg og dine=)) Klemz
Gjest Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 heisan! det er notert! jeg kom akkurat hjem fra ferie jeg... hehe.. men, da sletter jeg de ikke før første uka i august om du ikke har gitt beskjed før om at du har hentet det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå