Gå til innhold

8 dager igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 8 dager igjen tilmin samboer og jeg skal gifte oss. Jeg ruer meg veldig, ikke for valg av mann (kunne ikke fått noen bedre enn han), men til selve dagen. Føler dette er mere en fest for gjestene å ikke for brudeparet, div folk har sine krav, men dette er jo vårt bryllup, jeg blir gal av dette å ser lite frem til det. Regner med at det ikke bare er meg som har det slik, men har noen forslag til hva en kan gjøre? Er helt stressa med alt sammen, ingen blir fornøyde på en måte. Blæ!! Skulle bare valgt byfogden.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også 8 dager igjen, og har begynt å bli litt nervøs ja. Er litt dumt at alt stresset overskygger gleden....

Skrevet

Skulle bare valgt byfogen med en gang, mindre mas fra alle kanter da.

Skrevet

Jeg har 15 dager igjen og har ikke helt fått de store nervene enda...sier til meg selv at det blir bra, dette her!

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ta sånn på vei. Det er en mye større og viktigere ting å få barn, det kan man ikke "angre" på, men samtidig, så kan det jo ikke sammenlignes. Har tatt meg i å angre på at vi ikke gifter oss i kirken og har fest på et samfunshus minst 300 ganger.... Istedet har vi utendørs vielse og festen i et telt. Kjenner jeg bli kvalm med tanken på at det kan regne og alt annet som kan skje.

Er det ofte orkaner på vestlandet i august?

Skrevet

Vestlandet bruker å være veldig fint i august! :-) Lykke til :-)

Skrevet

takker! Det er det jeg også satser på! Har vært strålende fint vær den første helgen i august de siste 4 årene, (husker ikke lengre tilbake...) så jeg satser på at det samme skjer igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...