fruen81 med mirakel i magen Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 bare ta en titt om dere vil, å lykke til alle kommende bruder dere har noe å glede dere til
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2006 under nicket mitt på våre album
vilhababynå!! Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Er jeg helt rar eller? Finner ikke nicket ditt på "Våre album" jeg..
2b&spira Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 fant det ikke jeg heller med engang jeg gikk inn så jeg kjolen foran der så hadde flaks..
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2006 nå finner dere det på nicket mitt, hadde rotet det litt til hehe men nå er alt i orden
brooklyn Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 MER MER MER MER MER!!!!!!! har ikke skam i livet men jeg ELSKER andres brudebilder! Nydelig kjole!
vilhababynå!! Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Se der ja =) Så fine dere var! =) Nyyydelig kjole.. Blir helt misunnelig jeg.. =P
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2006 ja jeg var skikkelig fornøyd selv, det kjedligste nå er at det skal selges men men sånn er det å være prinsesse for en dag hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå