Kyosanim Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Noen som vet om man får kjøpt Nestle middagsglass og Libero bleier i Torrevieja og omegn?
Mini&Meg Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Vet at man iallefall får kjøpt middagsglassene på apoteket i spania, nesstle er jo internasjonalt, og de har iallefall pampers bleier, mulig de har libero der også pga mange nordmenn
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Ikke for å være frekk men er det så nøye? De har bleier og middagsglass i Spania som er like greie som Nestle og LIbero. Det vokser jo opp barn der også. Hi hi hi....
Pixie Power Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Bleiene tilsvarer Pampers, og heter Dodit eller noe med Do.... ihvertfall :-) De har både Nestle og Hipp.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Joa, greit at ungene der vokser opp også, tenk ungene i kina kan faktisk snakke kinesisk de.... Dersom ungen ikke liker annet enn nestle sine middagsglass, så er det greit om de har det dit man skal på ferie.... Når alt anna er ukjent så er det godt for poden med noe kjent.
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Du får kjøpt Neste og bleier (vet ik helt m libero men...) MEN...ville kanskje tatt med Nestle maten herfra...de lager middagsglassene med andre ingredienser i Spania enn i Norge og det kan da hende baby`n din ikke vil ha den spanske "smaken"...da er det litt små krise...søstra mi prøvde spanske middags glass på ungene hennes og det ville de aldeles ikke ha...så varmet hun opp et norsk et og det gikk ned på høykant...så det var ikke det at ungen ikke var sulten... når det gjelder bleier er visst det dyrere enn her hjemme...jeg vet ikke dette for sikkert men søss mente å huske det...! Vi har vært i Spania en hel drøss ganger og i Los Boliches ved Fuengirola har de en norsk butikk som kanskje fører noen av de norske variantene av middagsglass og bleier, men Fuengirola er et stykke unna Torrevieja og jeg vet ikke om det finnes en slik butikk i Torrevieja...du har ingen du kan kontakte der nede for å høre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå