Mamma'n til Frederik Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Hei, er det nokon som har teksten til denne salmen på nynorsk? Har ikkje salmeboka. SKal vere salme nr 127, s 97. Supert om nokon kan hjelpe:-)
Wea og mini Skrevet 23. juli 2006 #2 Skrevet 23. juli 2006 Har den på bokmål. Hjelper deg kanskje ikke så mye... Nå er det morgen, tåkene letter. Fuglesang vekker livet på jord. Takk, Gud, for sangen, dagen og lyset, sannhetens kilde, som er ditt ord. Skapelsens morgen, solen og vinden stryker din nåde mykt mot mitt kinn. Takk, Gud, for marken, skogen og gresset. Nyfødt er jorden, dagen er min. Jesus, du oppstod ren og forklaret, langs våre stier har du din vei. Vakker er jorden, mektig er håpet: Alt skal fornyes herlig i deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå