Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 hul ligger på fanget mitt hele dagen, legger jeg henne vekk så våkner hun og blir bare grinete....... hun er 13 uker, noen råd???
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 hadde samme problem med vår sønn da han var liten å vi brukte vogn,gjerne over dørstokken og vi flyttet han gang på gang vekk fra meg så han ikke skulle få en vane..
Drutta Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Ikke la dette bli en uvane!!! Vi har dette problemet enda, og sønnen vår er over 7 mnd, Ligger oppå en av oss 1 time hver formiddag og ettermiddag. Prøv med vogn eller vugge...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 har prøvd.......... sukk asså, jeg får prøve hardere:) ikke noe særlig å høre på denna gråtinga da, selv om det kun er klaging......
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Dette mener nok sikkert mange er fy-fy, men min våkner også om jeg legger henne fra meg. Vet at hun på dagen sovner i matfatet (mm) så når det er tid for middagsluren ammer jeg ofte i sengen. Da slipper jeg å legge henne fra meg og dermed vokner hun ikke. Når hun har sovnet flytter jeg meg rolig vekk og sover hun i 1-2 timer og jeg kan gjøre andre ting )
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 jeg gir kun mme, så det med amming blir vanskelig da.... hvordan får dere de til å sove ved å bare legge de ned a??? uff så vanskelig detta er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå