Gå til innhold

Resultatet ev UL i går....


Maja-mor

Anbefalte innlegg

Har vert gravid med trillinger, to av de har dødd, den tredje vet de ikke riktig enda, men det ser ikke bra ut....må gå ei ny (jævlig) uke i møte, for så å ta utskrapning. Har "diagnose" truende abort.

Nå vil jeg helst bare avslutte hele svangerskapet, og komme meg videre i livet, ha tross alt en liten tre-åring å ta meg av.

-Likvevell.....et ørlite håp er det for at der er liv...Forbereder meg mentalt på utskrapning. Gudene skal vite at jeg har felt mange tårer av sinn og fortvilelse!!! Kroppen min er fortsatt veldig gravid, og det skulle jeg virkelig ønske at jeg slapp, - bare det er en stor påkjenning!!!

Nå skal jeg heller glede meg over søster som er gravid, og jeg ber til Gud om at det må gå bra med henne, hun har jo tross alt ingen barn.

Livet kan være brutalt, men heldig er jeg likevell som har en hærlig sønn som elsker mammaen sin ;)

 

Klem fra Maja-mor som klarer å se positivt på livet, tross alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så leit. Men det er fortsatt et håp for en spire så vær positiv. Ikke ta alle sorgene på forskudd. Skjønner at det er vanskelig men jeg ville nok klamret meg til håpet om den som forsatt henger med.

 

Kos deg med treåringen denne uka, de har en egen evne til å hjelpe oss gjennom vanskelige stunder.

 

Ønsker deg lykke til og skal krysse alt av finge og tær for deg.

 

Masse gode ønsker fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi to er i samme båt...

 

Det er en forferdelig følelse når det går slik.

Vi fikk konstatert MA i går, torsdag.

Da var det ingen hjerteaktivitet, og størrelse som på et 6 uker gammelt embryo. Var da 8+0.

Tok ny UL i dag, og da var det faktisk hjerteaktivitet, men uregelmessig.

Nå skal vi se det an til mandag, men jeg har innsett at denne spiren ikke er liv laga.

Ønsker å klamre meg til det lille håpet, men på en annen side orker jeg ikke å få forhåpninger for så igjen å få en ny nedtur.

Jeg har kun hatt litt brun utflod, ingen smerter. Litt mensmurring.

Graviditetssymptomene er her fortsatt, og som du skriver er det kanskje det verste...

 

Jeg sender det mange gode tanker,

alt ordner seg vel til slutt for begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...