Gå til innhold

kirkeprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

er man nødt til å ha det på papir så alle kan se hva som skjer? noen som vet om noen som selger dem billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Man kan jo bruke fantasien- alt ettersom hva du ønsker. Vi skal ha det på vanlig papir,men bilde av oss to på fremsiden. Gjør det selv, på skriveren :)

Koster oss bare d arkene koster, men de kjøpte vi for lengesiden :)

så billig billig

Skrevet

Det er ikke nødvendig med kirkeprogram, så lenge man har salmebøker. men, vi skal ha det, synes det er ok at gjestene følger gangen i det som skjer. Billig billig å lage dem hjemme. Uten den fantastiske laserskriveren vår hadde dette tatt laaaaaaaang tid!

Skrevet

Ang lage programmet selv...så undrer jeg over noe..... Dette med kirkeprogram synes jeg er litt forvirrende for min del...ehh:) Men hvordan vet man hva man skal skrive i et kirkeprogram, og hvilke salmer som skal med? Jeg vet at vi kan bestemme selv noe der, men det må vel godkjennes av prest osv før det blir laget? Også er det vel noe presten selv leser som er fast i en vielse?

Helt grønn her jeg, hehe.... Redd jeg skal skrive feil rekkefølge og alt det der...

Hjelp....

Skrevet

his du går inn på kirken.no og ser under livets gang der, finner du liturgien for vielse, rekkefølge og hele pakken. Vi har skrevet punktvis i kirkeprogrammet, og også de versene som skal synges av salmene.

Vi har laget ferdig kirkeprogrammene selv om vi ikke har hatt møte med presten enda, pga ferieavvikling. Skal møte han 10 dager før vielsen. Skal ha en utendørsvielse, så det blir ikke orgelmusikk og sånn, og det har vi tatt i betraktning når det gjelder salmer og innslag underveis. (enkle allmennkjente salmer, alltid freidig og herregud ditt dyre navn og ære, samt en beatles-sang som "eget innslag")

Likevel, ikke masse sprell fra vår side, så jeg tror nok det kommer til å gå bra likevel. Worst case, vi må printe på nytt. Men alt går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...