sunnychild Skrevet 21. juli 2006 #1 Skrevet 21. juli 2006 Måtte fødselen komme snart og lillegutt som alle venter på.. etter fødselen skal jeg snarest .. Slutte å stå opp om natten for å drikke melk mot halsbrann.. ..slutte å sitte her på Bim og mase om alt ... ..kaste noen av de skikkelige ugly bugly gravideklærne mine... ..slutte å kjøpe de derre glassene på apoteket for å ta urinprøve i.. ..slutte å drasse rundt på gravidejournalen støtt.. ..slutte å ha vesken full av ekstra truser og tyggetabletter mot halsbrann.. slutte å mase om hvor lei jeg er av å vente på babyboy.. ..slutte å grine på mr husbands skulder over hvor sliten og lei jeg er..mens vår lille 2 åring sier..mamma ikke gråte.. ..slutte å ha sex..på en veldig upraktisk måte med sterke baktanker om at kanskje..dette gjør susen for at babyen kommer.. ..slutte å få smser fra venner som lurer på om det ikke er skjedd noe.. ..jeg skal endelig slutte å gå på h&m og lindex og glo på mammatøy.. .jeg skal slutte å irritere meg over nickfander...jeg skal ikke spise annanas og drikke vannglass med utrørt kanel for å tro at dette må vel..starte fødselen.. ( som jeg har gjort... Jeg skal slutte å være vakt for hele nabolaget i nattestider.. Jeg skal slutte med å vekke mr husband for at jeg må tisse for 5 gang..eller snur meg i sengen med alle de ørten puter og kloms.. Jeg skal klare å bruke sko med snøring.. Jeg skal ta på meg giftering og diamantring.. jeg skal gå elegant uten å vagge.. å måtte jeg bare føde snart...
August '06 Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Jeg gleder meg til: - å spise spekeskinke, deilige overmodne franske oster, sushi - å vise frem pjokken til alle som er interessert - ikke måtte tisse igjen før jeg i det minste har kommet meg ut av badet - spise deilig frukt uten å få halsbrann - sove hele natta (HAHAHAHAHA)
Silje_33 Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Jeg gleder meg til: - å få sove på magen igjen. - å trene - å se pjokken - å ikke måtte gå på do hele tiden - å ikke måtte vurdere alt hva jeg spiser i frykt for å få forstoppelse igjen. - å få tilbake kroppen min - selvom graviditeten har satt spor - å ta meg min første øl
Amabolla Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Jeg gleder meg til alt det dere har notert + å kunne miste noe på gulvet og bare plukke det opp igjen- lett som bare det!
h_mari Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 ..se på ungen min igjen og igjen og igjen og igjen ..sykle fort rundt omkring ..trene på sats ..kjøpe meg ny fin dongeribukse som jeg får ubeskrivelig fin rumpe i ..en kald flaske øl ..sove på magen ..gå opp bakker uten å puste-pese ..se tærne mine igjen
Happy Ignorant Skrevet 21. juli 2006 #6 Skrevet 21. juli 2006 Gleder meg til - å bli kvitt magen - bli sterk igjen - bli frisk i bekkenet slik at jeg lettere kan - ta meg av ungene - gå tur med hundene - holde huset i orden - ha masse sex med mannen min uten au au
Lykke og glede Skrevet 21. juli 2006 #7 Skrevet 21. juli 2006 Syns dette var en morsom tråd, og signerer alle innleggene:-)
Smånetta 14.mai Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Jeg gleder meg til å ligge på magen å sove ha en god stilling å sovne i (på magen ) når jeg har vært våken gå på do fem-seks, ikke tretti ganger i løpet av en dag like varmen(?) se baby og finne ut om vi trenger jentenavnet eller guttenavnet ikke være svimmel hele tiden ikke telle dager til en ca dato som sikkert er fullstendig uten betydning allikevel spise spekeskinke brie spise sukker igjen i is og kaker og cola kooooose med baby og holde på og lukte på og elske lille babyen min ikke bare lure på hvem h*n er
Babykilo Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Jeg vil bare si at dette dere gleder dere til kan ta laang tid før dere kan få oppleve igjen... Jeg har ikke sovet mer en tre timer sammenhengende siden min fødsel 1.juni. Det blir mye hjemmesitting og frustrasjoner og usikkerhet og andre vondter. Og ingen mage? Hahahaha! I hvert fall for meg. Men jeg skjønner godt hva dere tenker, tenkte det samme selv. Men det er etter fødselen det starter.
mess79 Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 Jeg ER optimist og tror på (og gleder meg til selvfølgelig...); - Mange, lange trilleturer. - Kunne ta på og bruke helt alminnelige sko igjen. - Slippe den evige ventingen. - Slippe å klage på varmen... (håper på sol også etter fødsel. Planen er amming, sol, amming, sol, sove, amming, sol...) - Mindre kropp - Sette seg inn i bilen og gå ut av bilen uten at jeg trenger pause etterpå - Ha vill og heftig sex (hahhahaha, VET at det kan ta litt tid...) - Spise pizza uten å få halsbrann. - Kunne spise mat uten å måtte hvile i en time etterpå for å unngå kvalme. - Kunne delta aktivt i min treårings hverdag, med trampoline, gulv-leker, spille ball, løpe... - Reise hjem fra sykehuset med et nytt familiemedlem.....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå