Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Begynner å bli forelska, jeg Det er den beste følelsen...og selv om jeg vet at den nyforelska følelsen ikke varer livet ut, så er det deilig å kjenne den igjen Lenge siden sist... Det er bare sååå deilig å kjenne at det er noe merkelig i magen og gå rundt å smile hele dagen, sukk Jeg kjenner han fra før...men det er snart 5 år siden vi snakte sammen sist. Det ble mye tull...han reiste i militæret, jeg satt igjen og visste ikke hva som skjedde. Men nå har vi snakket godt, og det var bare feil tid... Nå snakker vi sammen hver dag, det går fort 3 timer Meeeen -det må alltid være et men. Han bor ikke her, ikke i Norge heller. Han bor og jobber i et av våre naboland... Sykt å bli småforelska over telefon? Hmm...gjerne, men jeg vet jo jeg faller for han, det har jeg alltid gjort. I dag har vi blitt enige om at jeg skal reise på besøk neste helg To uker etter det kommer han hjem... Åå...gleeeeeder meg! Måtte bare få det ut, er gjerne feil side å legge det ut på, men jeg er jo medlem her da Go natt klem fra ei som velger å være
mamman&andrea Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Så herlig da Er nettopp blitt nyforelska i samboeren, har vært vekke fra han ei uke skjønner du Så nyter følelsen!!! Lykke til :)
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Det er en fantastisk følese. Du er heldig! Jeg gleder meg til min tur:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå