Gå til innhold

Kom hjem litt skuffa fra sykehuset i dag :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til vurdering og det var ikke modent i det hele tatt.

Fikk velge selv om jeg ville igangsettes likevel,men kan jo bli flere døgn med rier og så er en totalt sliten når jobben skal gjøres....da venter jeg heller litt til

Skal inn til ny vurdering neste lørdag og har åpen retur visst jeg skulle ombestemme meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg. Forstår hvordan du har det, er selv seks dager over termin og en smule drittlei:-)

Eneste tipset jeg kan gi er å ha masse sex! Men selv er jeg ikke så veldig gira på det for tiden...:-) Men jeg har tro på at det hjelper i forhold til modningen.

Ønsker deg masse lykke til!

Klem fra

Skrevet

Uff, dumt at det ble sånn da... Likevel: Lurt av deg å vente, det er ikke ålreit å starte prosessen når en ikke er moden. Kanskje du kan bestille deg en time til modningsakupunktur? Har hørt mange som har fått fortgang på sakene med det.

Ellers: masse sex, mannen din må bare trå til;-)

Lykke til!

Skrevet

Ååå..det var jo litt skuffende - det skjønner jeg! Får håpe du modnes litt den neste uka da...igangsetting funker vel best dersom man har begynt å modnes, ja. Jeg hadde en lang fødsel med Elias (28 timer), enda jeg var helt moden og fødselen startet av seg selv. Men det gikk uendelig treigt og måtte til slutt ta vannet, og settes på epidural og drypp fordi jeg var totalt utslitt etter maaaange timers jobb (uten stor fremgang, vel og merke) Enden på visa var at jeg pressa i 1,5 time og måtte til slutt hjelpes med vacuumforløsning (det var ikke behagelig!!!).

Så om du orker, ville jeg også venta litt til bare for å se om noe skjer. Me skjønner jo også at du kanskje nå er lei av å ha det vondt og er klar for å avslutte svangerskapet!

Ikke meningen å skremme deg med min historie - har lest mange "enkle" igangsatte føldsler også =) Masse lykke ti lti ldeg i alle fall! Skal krysse fingrene for deg!

Klem,

Skrevet

Hei og takk for oppmuntring og gode råd ;-)

Jeg blir ikke skremt av din historie Elias Mams,synest det er veldig greit å høre forsjellige erfaringer :)

Håper virkelig og tror du får en mye bedre fødsels opplevelse denne gangen....

Jeg hadde en kjempe fin fødsel med første så legen sa i går at sjansen for en like fin/enda lettere fødsel denne gangen er stor visst det for gå av seg selv,så da får jeg heller bite tenne sammen noen uker til.....

Sex er bare totalt utelukket her i gården for tia (stakkars mann hi hi)

Har prøvd men gjør bare smertene mye mye verre....selv om vi er aldri så forstktig....Skal virkelig bli herligt å få kroppen sin igjen ja phuuuu....

Det tenker jeg de flesre her inn er sjønt enig i komplikasjoner eller ikke hehe

Kos dere i den fine sommeren damer og igjen tusen takk for fine svar,godt å ha dere medsøstre her :-)))

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...