blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 helt greit...og jeg forstår godt hvorfor noen velger å være anonyme til tider! men dere kan vel holde dere for gode til hån av andre? skriv så i alle fall nick og stå for det du sier! takk!!!
Blomman Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 ja, skjønner godt at at noen er anonyme når de forteller svært personlige problemer ol. men det er feigt å slenge dritt og skrive anonym under ja
blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2006 kanskje jeg som overreagerte men jeg skrev et innlegg om mitt barn med hoftedysplasi og spurte etter ei spess dame...den eneste responsen jeg fikk var fra en anonym som skrev: deilig med friske barn:) for meg ble det hån...overreagerte jeg?
Tupsi Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Det tolker jeg som hån ja. Folk kan holde seg for god til det mener no jeg..
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Helt enig. Kan ikke forstå at folk har glede av slikt.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Helt enig! På en side som dette hvor vi spør om ting vi lurer på og gjerne legger ut om problemer barna har-og få en kommentar som"fint med friske barn" er helt uakseptabelt i mine øyne! Fint med en tråd som denne blittmamma-)05.04.06
blittmamma-)30.03.6:) Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. juli 2006 takk for det MammaLukas... Nå har jeg et barn som har prognosene til å bli helt friskt etter 6 mnd, men ikke alle er så heldige!Det er tøft nok å ha et barn som er sykt om ikke andre skal fortelle om hvor fint det er med et friskt barn....det blir bare for dumt! Samme gjelder det for andre ting som anonyme(eller nick) velger å¨kaste fra seg av dritt...hva er vitsen?! nei mye hyggeligere med konstruktiv kritikk i så fall:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 20. juli 2006 #10 Skrevet 20. juli 2006 Ja,for her er vi jo en gjeng med jenter/damer (noen ganger menn:o)-som er voksne nok til å få barn,og da burde vi vel være voksne nok til å skrive konstruktivt:o)
Northernlights Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 Fysj, går det virkelig an? Ei mor her inne sin respons er "deilig med friske barn" på spørsmål om hofteproblemer på barn???????? Fy skam! Har ikke ord for sånt. Har ofte tenkt på "what goes around, comes around", og det er veldig ofte sant som det er sagt! Så kjære anonyme skittkaster; Hvem vet, kanskje neste barn som blir født av DEG har multiple problemer med helsa? Har du virkelig ikke evnen til å sette deg i andres situasjoner som ikke er så bra som din? Man skal være innmari forsiktig med sånne uttalelser når man sitter der med friske barn selv. Det er ikke et hån. Det er for fint et ord å bruke på sånt. Det kan kun kalles ondskapsfullhet! =( Tenk deg om neste gang du slenger sånne unødvendige og uhyre sårende kommentarer til andre nybakte mødre!
zita06 Skrevet 20. juli 2006 #14 Skrevet 20. juli 2006 helt enig med Norhernlights! At det går ann og være så arrogant !! Huff, er noe som heter empati, men så synd at ikke allle kan forstå hva dette ordet betyr. Er helt satt ut jeg, at det går ann og bli så hensynsløs og fortelle om "friske barn" når innlegget omhandler sykt barn. Målløs!!
Northernlights Skrevet 21. juli 2006 #15 Skrevet 21. juli 2006 Egentlig mindre og mindre som sjokkerer meg. Ikke lenge siden ei dame på jobben lagde sjokoladekake til en ansatt hun hadde lagt for hat, og som var full av avføringsmiddel innbakt i kaka. =o/ Jeg kan ikke annet enn å si at sånne folk bør skamme seg. Men de har vel neppe skamvett....?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2006 #16 Skrevet 21. juli 2006 Jeg skjønner ikke - er det bare de anonyme som slenger dritt som skal henges ut/ Hva med de som slenger dritt og signerer - er de unnskyldt? Hilsen anonym som alltid sigerer anonymt, men slenger ikke dritt
Petronella♡mor til to Skrevet 21. juli 2006 #17 Skrevet 21. juli 2006 Helt enig i at slike kommentarer er lavmål... Samtidig vil jeg komme med en oppfordring til alle de som ikke håner, slenger kommentarer ol. til å totalt overse de som gjør det (nick eller anonym). Mange gjør nok dette kun for å se reaksjonene. Dersom de blir ignorert ved at vi ikke kommenterer det (selv om det stikker, spesielt når det gjelder ens eget seriøse innlegg) tror jeg det er lettere å få "bukt" med disse på denne måten. Svar kun på innleggene og blås i det andre, de er ikke verdt det. Vet at det til tider var en del av dette på BIM og hadde kanskje håpet vi skulle slippe unna på DIB når folk hadde fått barna sine, men det vil nok alltid være noen - dessverre... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå