*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Både gruer og gleder meg vedig.... Skikkelig merkelig å ikke ha kontroll over hva som skjer selv.... Alt i mitt liv er så planlagt. Men deilig og. De kjenner meg jo godt disse vennenne mine (får vi håpe). Gruer meg aller mest til å la tulla være hjemme... Hun er bare 3,5mnd, og jeg skal sove borte fra henne... =( Er nok værst for meg da, hun tar jo flaske så det skal nok gå bra for hennes del..... Kommer til å savne henne MASSE!!!!!
Dubbe Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Jeg skal bli drukket ut neste helg, den 29 juli ¨. Kjenner at e får sommerfugler i maven når e tenker på det!! Gleder meg og gruer meg litt også. Men ho forloveren min, har sagt fra begynnelsen, at hun ikke skal gjøre noe for å drite meg ut. Har ingen barn selv, så jeg kan ikke uttale meg så mye om det da.. Men, har sittet masse barnevakt i min tid, og vært dagmamma og jobbet som au pair. Det kommer til å gå så greit så!! Du skal kose deg kjempemasse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå