tupi Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Ååå! Endelig er ventetiden over! 5 dager på overtid kom gutten vår i en fei! Kom på sykehuset kl.23.50 og en halv time etterpå var han ute! Kjapt og greit! Ingen sying, som jeg takker kobbersalven for...! Pigg som bare det, så vi reiste hjem på formiddagen i dag! Deilig å være hjemme, føler jeg får slappet av mer her. Storesøster er kjempestolt, og spretter opp så fort det er et knyst fra lillebror. Søtt! Vidunderet var 4040gr og 52cm lang! Skryte skryte! Nå skal jeg sove......... ettersom det var umulig etter fødselen! Jeg som var sikker på at jeg skulle be om noe å sove på denne gangen... men ei! =O) Lykke til dere andre! Klemmer fra lykkelige tobarnsmor
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Gratulerer så masse! Høres ut som en skikkelig drømmefødsel:-)
tupi Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2006 Ja virkelig!! Deilig da man ikke rekker å bli så sliten og utmattet! Takk! =O)
gravid igjen :) Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Gratulerer så mye med prinsen.... tenker at storesøster er stolt ja hehe.. er herlig =) kos dere mye... klem
Ferdig :) Skrevet 21. juli 2006 #9 Skrevet 21. juli 2006 Gratulerer! Noen tips til hvordan å få det til å gå så fort? Har termin i morgen, og begynner å bli lei...
Ceci og prinsen. Skrevet 21. juli 2006 #10 Skrevet 21. juli 2006 Gratulerer! :-) Hørtes ut som en flott fødsel! Lykke til videre.
kula 291011 Skrevet 21. juli 2006 #11 Skrevet 21. juli 2006 gratulerer... høres ut som en fin fødsel ja, heldig du er.. lurer på om j kan bestille sånn fødsel j også?hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå