allergibarn Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 har dere noe varmt også nå om sommeren? Vi blir 12 voksne og 3 barn i tillegg til dåpsbarnet. Vi tenkte på Eggerøre Potetsalat Spekemat Laks Småpølser (med tanke på barna) Pastasalat Salat Karbonader (varme?) Hjemmebakt loff og brytebrød Og selvsagt kaffe og kaker.
katty Skrevet 21. juli 2006 #2 Skrevet 21. juli 2006 Vi skal ha koldtbor og vi tar med både varme og kalde retter. marinerte kyllinglår karbonader kald steik roastbeef laks eggerøre potetsalat fløtegratinerte poteter dillpoteter (skjær poterer i båter, legg i ildfast form, lag dillsaus fra pose, men erstatt 1 dl melk med rømme, hell over potetene og stek i ovnen i ca 20 min...KNALLGODT) spekemat grønn salat pastasalat aspic blekksprutpølser til barna (del grillpølser i to, snitt hver i 4 (armene) og stek i panna. Armene vil da bøye seg ut og se ut som blekksprut) brød, flatbrød og loff Vi blir litt fler enn dere
Gjest Skrevet 22. juli 2006 #3 Skrevet 22. juli 2006 jeg tenkte å ha: salat potetsalat eggerøre spekemat røka laks kylling roastbiff fiskekabaret og karbonader +pølser til barna vi blir vel ca 20 stk...tror kanske det holder?? eller burde jeg ha med mere?
Gjest irismor Skrevet 22. juli 2006 #4 Skrevet 22. juli 2006 Vi var 27 stk. Og vi serverte eggerøre spekeskinke røkelaks karbonader m løk varme roastbiff koktskinke kabaret rekecoktail waldorfsalat potetsalat røktskinke reker ostebrett hadde mer en nok med mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå