nups Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Alt blir jo så saftig i en slik, men jeg vet ikke hva jeg kan lage! Noen med gode forslag? ;-)
nups Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. juli 2006 Ingen som bruker slike? Leirgryte med lokk? Romertopf? :-/
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Steke en hel kylling...med masse rosmarin og sitron...eller andre steker av forskjellig kjøtt. Det er i alle fall det mamsen og pappsen min gjør. Jeg har ikke sånn selv:o)
lillefinger Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 denne er god! paprikakylling: 2 kyllingfileter 4 forskjellige typer paprika 1 beger creme fraiche paprikakrydder salt pepper smør sånn gjør du: bland paprikakrydder og salt og pepper rull kyllingfiletene i krydderblandingen og gni godt inn kutt paprika i store biter og legg i gryten hell over creme fraiche og legg kyllingfiletene på toppen stek til kyllingene er ferdige. Du får utrolig gode kyllinger pg deilig saus du kan selvfølgelig også legge oppi sopp, hvitløk, løk.... etc. serveres med ris eller poteter.
tigergrrrl Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Mannen min lager alt mulig godt i slimmertopfen sin. Han gnir feks en hel kylling inn med hvitløk og sitron og putter opp idet han finner av urter. Legger oppkuttede grønnsaker under feks gulrot og broccoli.
nups Skrevet 25. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2006 Å tusen takk! :-D Mer mer mer...! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå