Mine to små Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Er nå ti uker siden jeg fødte og begynner å føle trang til å stramme opp litt her og der.. Har lest at en helst bør vente 12 uker før en tar sit-ups. hva sier dere?
Tupsi Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Jeg lurer også på det samme,men jeg har tatt keisersnitt.det er 4mnd siden fødselen
Beama Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Jordmor på sykehuset sa at jeg burde vente 6 uker med lett trening og 12 uker med mer intens trening... bl.a sit-ups fordi at det kunne ta opp til 12 uker før magemusklene var tilbake på plass....
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg fikk beskjed om at man bør få trent opp bekkenmuskulaturen godt før man begynner med annen trening. Så hvor lenge det tar hvis du er flink med kniping, det vet jeg ikke. Men bør sikkert vente i hvert fall 6 uker.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 6 uker tror jeg. Gjør det du klarer. Ikke det som er vondt. Det reulerer seg selv det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå