MammaUlv Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 I dag var vi på ultralyd.. Måtte kjøre i to timer -frem til ul og to timer tilbake - på tross av at jeg var skikkelig mega-kvalm og måtte stoppe to ganger å rope på elgen , så var det virkelig verdt det! Inni magen min lå en liten vilter skapning som sutta på tommelen og gapa og stupa kråke for oss. Den hadde ti fingre, ti tær og alt inni den lille kroppen så helt perfekt ut! Til slutt fikk vi vite at det var en liten gutt!! Terminen er flytta fra 13. desember til 18. desember..nærmere og nærmere jula nå..hehe.. Nå er vi bare så glade og fornøyde og lykkelige her!
Rosaglede Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Grattis med gutten Virker som jeg er alene om gutt..hehe Da har vi begge gutt i magen...kjekt
MammaUlv Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2006 hehe..alle jentene som blir født må jo ha noen prinser blandt seg også..ellers blir det en kjedelig fjortis-tid hihi! Kjærsten ble kjempeglad...han kommer GARANTERT til å kjøpe inn en bitteliten fotballdrakt! hehe!
Rosaglede Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Joda..min type har handlet foballutstyr allerede... Bare kjekt det at de deltar, ingenting er bedre....synes det er kjekt
rødhette* Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Selv om jeg har sagt det før, sier jeg det igjen: Gratulerer så masse med alienen *klemmer deg masse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå