miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er gravid da... men hva mener du med hvordan ser dere på den situasjonen ???
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Ja, er veldig gravid! I uke 30 faktisk, og ser på det som veldig romantisk at vi skal gifte oss mens vi er gravide.. blir skikkelig familie ut av det! Særlig siden vi har en liten fra før og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå