Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Trenger noen synspunkter på en liten kræsj jeg hadde med min svigermor idag. Hendelsesforløpet var som følger: Jeg setter meg ned for å amme lillejenta vår. Idet jeg har fått barnet til brystet kommer svigermor og setter seg til å stirre på meg. Selv om jeg ikke synes det er noe flaut å amme offentlig så synes jeg det er veldig ubehagelig at folk stirrer på meg når jeg ammer. Så begynner hun å snekke og stille mange spørsmål. Jeg svarer kort, men hun gir seg ikke. Maser videre. Tilslutt sier jeg at vi liker å ha matro når vi spiser. Hun sier i en nedlatende og hissig tone: "Du er ikke rent lite frekk" og går sin vei. Var jeg frekk?
Line_78 Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Ut fra det du forteller her vil jeg si at det er hun som er frekk, som reagerer slik på at du sier i fra.
Vektjenta Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Er enig med Line jeg! Synes du er tøff som sa i fra, det er ikke alle som tør det!
Line_78 Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Skjønner godt at du vil ha ro. Dersom noen sitter like ved og snakker til oss mens jeg ammer kan jeg like godt pakke vekk igjen puppen, for da er knøttet mer opptatt av samtalen enn av å spise :-)
Anonym ;) Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 .........slik du sier det var det hun som var kjempefrekk. Ikke bare vil småttiser ha matro, men de aller, aller fleste småttiser skal jo helst ikke bli forstyrret heller....... Nå har mi gått over på fast føde, men skjer det noe annet rundt henne, går hodet "alle veier" for hun vil jo ikke risikere å gå glipp av noe
Zazu Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 NEI! Heller hun som er det. Slik er min svigermor, og svigerfar også. Skal helst bortpå å stryke gutten på kinnet og prate med han når jeg ammer. Utrolig irriterende og lillegutt mister konsentrasjonen. Har sagt ifra en gang jeg også, men da lo de bare og fortsatte!! Ser de heldigvis ikke altfor ofte... (liker de egentlig, men akkurat det der går meg skikkelig på nervene)
It's all about me Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Du et ikke frekk som sa ifra synes jeg, men det kommer jo helt ann på hvilken tone du brukte du også. Hadde vel for husfredens skyld heller sakt på en pen måte "Lillejenta blir så lett distrahert når hun spiser, kan vi ta denne praten senere?" eller no....
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Ikke frekk nei! Vet hvordan du har det, jeg har en svigerfar som titt og ofte stikker nesa si oppi. Det var hun som var frekk som sa det. For pokker, babyen må jo få matro...! Blir så irritert når folk ikke skjønner det. Står der og babler og bukker over de stakkars små og mammaene som sitter der med puppen på display... Svigermora di som var frekk synes jeg! Maken til oppførsel... Er noe som heter respekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå