Gjest Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 bare lurer han her surver hele dagen nesten fortida...surver på golvet,i fanget,mens han spiser...ja,slitsomt.....
Halloween-mamma Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Åja! Jeg husker med gru tilbake på den tiden, vi hadde også en sånn periode... Er han i ferd med å få til noe nytt? Min kunne være skikkelig misfornøyd store deler av dagen, men jeg tror det meste relaterte til at han ville mer enn han fikk til! Og litt tannevondt innimellom, han fikk to tenner ved 4 mnd og de to neste kom ikke før han var nesten 8..men maaaange ganger på de 4 mnd har jeg trodd de var på vei. Her forandret alt seg til det bedre straks han begynte å komme seg litt rundt i verden, omtrent en uke etter han var 5 måneder. Nå er han snart 9 måneder, og er glad enda Men litt oftere sur ogf frustrert nå i det siste, må nevnes, holder på å finne ut av viljen sin.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Slik var snuppa mi også, helt til hun begynte å krabbe, for da fikk hun noe nytt å utforske hehe.
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 han driver jo å prøver å sette seg opp da....og ser tydelig at han ønsker å komme seg fremover....Tygger mye på hendene og,så er vel en kombinasjon av dette,men fy så frustrerende det er...
Tuttalutta Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Sånn var det her også, men det kom seg da han begynte å krabbe heldigvis :-) Utrolig slitsomt! Husk at det går over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå