Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #1 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har hatt flere brystbetennelser, infeksjoner, sopp o.l. Har nå tatt tabl. for å stoppe melken, og det er ikke mye igjen av den. MEN har fremdeles et hardt og hovent, vondt område over brystvorta som ikke vil bort. Har hørt at man ikke skal massere om det ikke kommer melk ut, så nå vet jeg ikke hvordan jeg skal få det bort. Noen som vet hva jeg kan gjøre??? Vil ha det bort for det gjør veldig vondt. Au au...
Blomman Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 bruk varme- og masser veldig lett - stryk lett mot brystvorten. Kanskje du må prøve å få ut litt melk- slike kuler kan bli brystbetennelse - og du er jo disponert. kjøp lecitin kapsler på helsekost. tre kapsler pr mens tilstoppingen står på- en pr dag til vedlikehold ( Prøv å stimulere brystvorten før du masserer- det setter igang utdrivningsreflksen.) Lykke til. (dessverre er det vanskelihg å slutte med amminga og for noen) :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Jeg holder på med slike kapsler, masserer i dusjen (el. varmeflaske) hver annen time, uten resultat. Det er ikke puss som er inni klumpen, for legen har stukket hull på den og sjekket....så da regner jeg med det er en melkekjertel som er utvidet, eller melk eller noe sånt....? Fikk lite svar hos legen. Får ut veeeldig lite melk, og er litt fortvilet. Kan det være at kulen forsvinner av seg selv da, eller må jeg kanskje til med et inngrep....???
Blomman Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 siden det er vondt synes jeg du ikke skal gi deg før du har fått ordentlig hjelp. Hvis du har bedre kjemi med helsesøster så snakk emed henne og be henne evt ta kontakt med Nasjonalt ammesneter på Rikshospitalet ( det kan legen og gjøre!) Stå på - du skal ha hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå